Quote:
Tuurlijk !! Zal zaterdag enes gaan inventariseren wat we nodig hebben :) Ben er eindelijk weer eens op een zaterdag :tongue: |
Quote:
Je hebt het idd druk gehad wat ik zo zie en lees... :D maar geen vervelende dingen iig :D :cool: k gloof... :confused: WEET dat ik iig zo ongeveer alles nodig heb behalve plaatrubrs |
nog even plaatje gevonden op het net van lage dikke kubel:
greetz hajee |
Wow, super !!!
Toch maar weer eens gauw verder aan mijn projectje ! |
update....tis al weer ff geleden :(
Dit weekend eindelijk weer eens aan mijn eigen projectje kunnen klooien !!
Stuurhuis gemonteerd (1000x dank BKZ !) Spoorstangen ingekort en gemonteerd Nieuwe kogels gemonteerd en een nieuwe stuudemper gemonteerd ! Kan ik m eindelijk eens t terrein overduwe zonder dat beide wielen een eigen leven gaan lijden :D meer pics op www.volksaddiction.nl |
Man, d8 dattie al klaar was! :biggrin: :tongue:
|
|
zo toch weer wat tijd in je kubel gestoken :D
|
is dat een kevervoora? ivm 5 x 130 ? :confused:
|
Quote:
Jep ! Verlaagde en versmalde kever-vooras, met keverdraagarmen, schijfremspindles en 5x130 schijven........ Waarom ben je :confused: ? |
t*ring das laag..... gaat dat goed komen met kas etc....
Bij mij ging het ook eerst goed, totdat de tank vol zat :mad: Jij heb wel een versmalde vooras natuurlijk en minder brede velgen.... Ga er ook maar smalle bandjes op leggen....kan ik wat lager want kan dit natuurlijk niet aanzien :biggrin: |
Ok dan! Ik vond woensdag al dat er een mooi plekkie voor een kubel in de skuur was! :wink:
|
Vet man!!!
Volgens mij kom je zo laag het dorp niet meer uit. :D :D |
Quote:
m'n maat wil ook ombouwen op porsche steek, en ik zag dat jij dat al deftig in orde hebt!! :D nog een vraagje: schijfrem spindels van een laat type kever?? en hoe doe je dat achter? keverbak monteren ivm reductiekasten? |
Quote:
hehehe :biggrin: 4cm bodemvrijheid, ZONDER koets !! Ga een dezer dagen de body er op tillen , eens kijken wat er dan gebeurd :p Hoop dat t goed gaat en dat t niet aanloopt.......ken nog weinig kubels met een vermalde as Time will tell ! |
Quote:
Idd, plekkie is weer tijdelijk leeg dus gelijk de kubel weer tevoorschijn gehaald :) Eerst ff de dikke laag stof er af moeten blazen :o Quote:
:D Planning is dat ze m met 4 man de drempel over moeten tillen bij de brandweerkazerne !! LOL |
Begint er Btw best wel ziek uit te zien! :D
(Lazymode aan); wat voor kleur kwam er ook alweer op? |
Quote:
owww, okeee Ik heb voor de kubel-as er onderuit gehaald en een kever as gemonteerd. Hierop keverdraagarmen gemonteerd en schijfremspindles van een '72er (1300S) Hier passen gewoon nieuwe 5x130 schijven van Frankys.nl Achter heb ik gelukkig al IRS als standaard !! Tot '72 was met tandwielkasten, vanaf september '72 werd de kubel geleverd met IRS.......dus daar heb ik niks aan gedaan. Alleen 5x130 trommels gemonteerd, wel met 5mm vulringen omdat kubeltrommels breder zijn dan standaard trommels............ |
Quote:
hehehehe Zulke reakties zit ik op te wachten :D :D Thnx voor het compliment :eek: Kleur word waarwschijnlijk donkergrijs, maar er spookt ook nog wat anders door mijn hoofd :D Moet alleen de koets wel heel erg strak voor zijjn, dus die beslissing valt pas als ik de koets in de primer heb staan !! |
Quote:
Dat ga ik doen. 1 dezer dagen ga ik eens kijken of dat allemaal wil passen van een 1300 kever.. Volgens mij gaat dat kwa maat helemaal goed komen. Gelijk een lange bak erin kijken of Mister VA het dan bij kan gaan houden. :biggrin: |
All times are GMT +1. The time now is 03:54. |