Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Furb: Dubclub racert! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60236)

Joentje 06-02-2010 23:55

:D

knarfmk1 07-02-2010 11:39

Nice! hou wel van die ouwe volvo's!

MickaD 11-02-2010 21:06

Nice Mk2 :thumbup:

Markcl 07-03-2010 21:55

Hé Ferdie,

Wat heb je er een gave mk2 van gemaakt!!

classic-edition 07-03-2010 22:00

Vandaag gezien op vw-speed,hij stond er erg gaaf bij :thumbup:

Der Ghopmeister 07-03-2010 22:17

Quote:
Originally Posted by classic-edition
Vandaag gezien op vw-speed,hij stond er erg gaaf bij :thumbup:

Idd super mk2 :thumbup:

De Limburger 07-03-2010 22:33

Jep was mooi. Weet jij trouwens wie die foto gemaakt heeft vanuit de Passat?
Op de snelweg, hoop echt dat die gelukt is..
Gr Ronnie

furb 07-03-2010 22:55

Bedankt voor de complimenten :)

Ik denk dat Rick die foto heeft gemaakt. Misschien stuurt ie hem wel naar jou toe.

martijnvanderh 08-03-2010 17:12

hee Furb!

Ik heb wel minstens 10 foto's gezien op alle sites van jouw wagen!

Super onterecht dat je geen prijs hebt gekregen....

Kaj_A 08-03-2010 17:15

Super dikke wagen :D Heb hem gister eens in het echt kunnen bewonderen!

mverh85 08-03-2010 17:27

Quote:
Originally Posted by Kaj_A
Super dikke wagen :D Heb hem gister eens in het echt kunnen bewonderen!

Ik heb hem ook zien staan,je kan er ook niet omheen met die kleur.
Moet zeggen dat het erg leuk gedaan is met het oranje en wit ziet er erg strak uit zo! :thumbup:

De Limburger 08-03-2010 18:31

Hier best een mooie foto, van je wagentje gemaakt..
Gr Ronnie

Ebut 08-03-2010 19:21

Quote:
Originally Posted by martijnvanderh
hee Furb!

Ik heb wel minstens 10 foto's gezien op alle sites van jouw wagen!

Super onterecht dat je geen prijs hebt gekregen....

Dan heb jij denk ik het idee achter de prijzen niet echt begrepen ;)

Leuke wagen, maar het was geen show&shine afgelopen zondag.

Misha 08-03-2010 19:30

Ik ben d'r zelf niet geweest.. maar ik hoorde dat er een soort top(aantal) was kwa opvallende auto's/nekkendraaiers?
Als er vort half gespoten spoilerbakken met prijzen vandoor gaan moedig je mijns inziens een beetje de verkeerde doelgroep aan.
My 2 cents... laten we er niet teveel op in gaan, bekers/prijzen zijn wel het meest oninteressante onderwerp van een meeting.

De Limburger 08-03-2010 19:44

:goodpost:

Ebut 08-03-2010 22:53

Wil er verder ook niet over uitwijden, maar wil nog even dit zeggen:

Ik weet niet hoeveel VWSpeed Mindwintermeetings jij bezocht hebt, maar sinds wanneer delen we daar standaard prijzen uit?
Iedereen kan standaard categoriën maken en elke meet 70 bekers uitdelen. Altijd is er commentaar op de prijzen die op meetings uitgedeeld worden [ff in het algemeen, niet persoonlijk], nooit is de indeling goed, nooit de juiste categoriën, en ga zo maar door.

Naast het feit dat we niet zoveel prijzen uit willen delen en de rompslomp eromheen is er jaaaren geleden besloten dat we bij VWSpeed, waar we alles op onze eigen manier doen, dat ook met de prijzen op de Midwintermeetings te doen, met een knipoog.

De Pul 08-03-2010 23:04

iets wat opvalt hoeft niet perse positief op te vallen.
heeft dus niks met aanmoedigen te maken o.i.d.....

breadfan83 08-03-2010 23:23

Quote:
Originally Posted by Ebut
Wil er verder ook niet over uitwijden, maar wil nog even dit zeggen:

Ik weet niet hoeveel VWSpeed Mindwintermeetings jij bezocht hebt, maar sinds wanneer delen we daar standaard prijzen uit?
Iedereen kan standaard categoriën maken en elke meet 70 bekers uitdelen. Altijd is er commentaar op de prijzen die op meetings uitgedeeld worden [ff in het algemeen, niet persoonlijk], nooit is de indeling goed, nooit de juiste categoriën, en ga zo maar door.

Naast het feit dat we niet zoveel prijzen uit willen delen en de rompslomp eromheen is er jaaaren geleden besloten dat we bij VWSpeed, waar we alles op onze eigen manier doen, dat ook met de prijzen op de Midwintermeetings te doen, met een knipoog.

Dat is stiekem ook de reden dat mijn auto nog niet klaar is, anders had niemand 'n prijs mee naar huis gehad behalve ik, en had de hele boel lopen mopperen. :D

smeerpeer 08-03-2010 23:28

Blijf het een gaaf ding vinden maar 't stond toch duidelijk in de aankondiging:

"Geen Show & Shine tijdens de 8e Midwintermeeting, maar wel een Nekkenbreker Top 10.

Wat houd dit in? Simpel, doe eens gek en val op, trek de aandacht met je auto (niet door te burnen of te gassen!) of met jezelf, zorg dat de bezoekers zich omdraaien en je nakijken, zorg dat je een Nekkenbreker bent, of wel in het engels: an Attention Whore, maar dan in positieve zin.

Er lopen de hele dag juryleden rond en die houden alles in de gaten , niet alleen opvallende auto's, maar ook opvallende mensen. We hebben 10 bekers om weg te geven. Sloof je uit en misschien maak jij kans op die ene plek in de Nekkenbreker Top 10! "

Tjaap 08-03-2010 23:31

Quote:
Originally Posted by smeerpeer
of wel in het engels: an Attention Whore, maar dan in positieve zin.

kijk, daarom had dubclub geen prijs :wow:

All times are GMT +1. The time now is 12:40.