Quote:
Wat je met een beetje geduld en een hogedrukspuit al niet kan doen. Quote:
Bedankt maar in vergelijking met jouw project valt het wel mee hoor. Mijn oude interieur is vandaag verkocht en afgehaald. Ik heb er de recaro's en voor de rest weer creme leer in wat straks bekleed gaat worden.Zal er morgen eens een foto van maken. Bekleden gaat helaas nog wel even duren eerst nog wat bijsparen. ;) |
Update :
Alle creme kunstof kappen voor de recaro stoelen nieuw besteld bij de dealer incl een usa bekerhouder in het creme. Gisteren alles opgehaald en vandaag even de bekerhouder gemonteerd. Niet echt een spannende update maar toch weer wat gedaan. :D |
Quote:
Het is in ieder geval een handige update :thumbup: |
Quote:
Het is ook een handige update voor mijn toekomstplannen. Een metertje links en 2 schakelaars rechts zouden hierin verzonken ook niet misstaan ;) |
airride?;):D
|
Quote:
Ik gok van wel...Tenzij hij de schakelaars van de ramen wilt verplaatsen en nog een voltmeter :D |
Quote:
:tongue: |
Zo, super Cabrio zeg! Mooie details!
Vind het neusje apart, maar had van mij niet gehoeven. Handig die bekerhouder, is die er ook in het zwart? |
Quote:
Ja deze bestaat ook in het zwart... |
Omdat van de nieuwe usa bekerhouder de achterste lip was afgebroken heb ik na 3 keer lijmen en weer afbreken maar weer een nieuwe besteld en gemonteerd met als gevolg dat ie nu wat beter op zijn plek zit dan de vorige.
Omdat de draaiknoppen van de recaro's of van de originele stoelen (zijn hetzelfde) niet meer in het creme te leveren zijn (vervallen bij de dealer)heb ik verf laten maken bij de plaatselijke verfhandel. Na de 2 knoppen gespoten te hebben was er nog erg veel verf over om andere zaken te spuiten. Omdat nu alles creme moet gaan worden besloot ik de zonnekleppen,de binnenspiegel en de binnenverlichting al vast eens te spuiten in deze kleur. De bedoeling is om ook alle stijlen te spuiten in deze kleur. De bovenkant van het dashboard wordt met creme leer bekleed en er komt en creme binnenhemel in. Tevens ben ik nog op zoek naar een setje creme gordels uit een golf 4 cabrio om het plaatje compleet te maken. En nu we toch in het interieur bezig zijn heb ik ook nog even nieuwe tt pendalen besteld en gemonteerd. Tot zover de updates nu eerst weer verf bij bestellen zodat ik alle stijlen kan spuiten. |
mooi geworden zo,hoef je ook geen andere meer te zoeken:thumbup:
|
Quote:
Precies.Ik dacht, ik probeer ze gewoon te spuiten.Andere aanschaffen kan altijd nog als het spuiten niet mooi wordt. Het ziet er eigenlijk wel origineel uit omdat de lak mat opdroogd lijkt het gewoon origineel. |
Heel netjes :thumbup:
|
Update :
De bbs ry zijn de deur uit en daarvoor in de plaats is een setje OZ/Hartman motorsport velgen gekomen in de maten 2x 8 J en 2 x 8,5 J met 195-40-17 rondom Velgen en banden zijn in nieuwstaat. Bij de vorige eigenaar nieuw de doos gekomen en afgelopen zomer 3 meetings mee gereden. Pic's De cabrio staat nu op de dagelijkse rijhoogte maar van de zomer zal ie nog iets zakken en zou hij er ongeveer zo uit moeten komen zien Zie fotoshop :D |
Hele mooie wielen Marco, Hartmanns zijn altijd al een van mijn favorieten geweest... :thumbup:
Ik ben benieuwd hoe het uitziet als de wagen goed verlaagd is, want nu komen ze niet zo goed tot hun recht... |
Quote:
Ik ben er zelf ook wel benieuwd naar. Zo laag als in de fotoshop zal ie wel niet worden ben ik bang of ik moet alle 4 de schermen gaan rollen. :redface: |
vind je nieuwe rims niet lelijk, integendeel, maar die BBSen waren toch wel de bom....
|
Veel mooier dan de BBS-en Marco, ik vondt ze persoonlijk net te...
Deze velgen zien er veel rustiger uit en dat is in mijn ogen veel mooier bij deze auto. |
Quote:
Voor deze jongen geen verdichte velgen meer. Ik ben een veel te grote azijn pisser en iriteerde me aan elk krasje na elke was/poetsbeurt. Ook vond ik de bbs-en klein ogen en heb ik er 185-35-17 opgelegd om ze wat groter te doen lijken.Hier was echter niet mee te rijden zonder airride op een cabrio. Voor MIVW heb ik hem echt zo plat moeten schroeven dat ik de straat niet meer uit kon zonder de bodem te raken.Dat was eens en nooit meer. Ik ben wel een Wheel-Whore al zeg ik het zelf maar mijn bodem ervoor kapot rijden gaat me iets te ver. Ik heb me destijds vergist met het bekijken van foto's van golfjes 3 met 185-35-17.Het verschil van kokerbalk van een gewone golf 3 en een cabrio is bijna 2 cm dichter bij de grond. Nu met de 195-40-17 zijn de kassen weer mooi gevuld als ie strakjes nog iets lager gaat en kan ik de straat nog in en uit. Voorlopig liggen de velgen netjes in de dozen te wachten op de eerste meeting in het voorjaar. |
Ongelooflijk wat een auto :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 02:57. |