Vandaag naar Asten geweest, en de heenreis was een beetje een pech reis...
Als eerste was ik de oliedop op de A6 verloren, waarna de olie op de uitlaat in de brand vloog... Gelukkig ging het ook weer heel snel uit, maar dat was wel eventjes heel erg spannend... Na dat probleem opgelost te hebben en de volledige motorruimte te hebben schoongespoten in een wasbox (en de olie afgekoeld was) ging ik de reis vervolgen... Op het moment dat ik lekker mijn broodje zat te eten met me maatje bij het tankstation kwam er een kerel naar binnen lopen die riep: van wie is die type 1, want er is 1 tegen aan gereden... Meteen er heen gerent en ja, het bleek waar... Een meneer is met zijn camper tegen de achterkant aangereden met het bovenstaande als gevolg... Zichtbare schade: - Deuk in rechter achterscherm, - Gescheurde las tussen rechter achterscherm en achterste plaat op de auto, - Rechter achterlicht, - Rechts achter velgrand beschadigd, - Rechts achter lichte beschadeging op me achterbumperhoes, Morgen meteen even een aantal dingen regelen zodat die probleem zo snel mogenlijk verholpen word! :mad: Helaas was de camper bestuurder tourist in Nederland, dus het zal wel even duren voor dit afgehandelt is! Binnenkort zal ik nog even wat meer foto's uploaden! |
:eek: mitchell ?!!! wt*? :screwy: balen man ..
|
Dit is echt balen.....
|
Heel zonde voor je..dit is gewoon knudde..
Hij knalt wel lekker hoorde je langs komen op de snelweg toen je de afslag nam voor de afrit naar de nobis. Kikke man. Succes met de reparatie,. Gr Ronnie |
Jezus wat kut voor je zeg. Dat is ook niet kwestie van een nieuw scherm plaatsen o.i.d.:(
Ps wat voor demper heb je er onder hangen dat die zo'n lekker geluidje maakt? (filmpie @ youtube) Gr rick |
Quote:
Een (onderhand bijna leeg gebrande :D ) standaard uitlaat, zonder middendemper (en geen kat)... Bij terugschakelen wil me carburateur nog wel eens een beetje te fanatiek zijn met de brandstof toevoer, of als ik even met het gas speel :rolleyes: |
ooh ok. Leek ook vrij ori idd. Ik heb een gti ook met spaghetii spruit en ook geen dempers meer behalve de einddemper van supersprint, maar die maakt een tammer geluidje al die van jou. vind dat wel mooier die van jou.
Succes met de afhandeling. gr rick |
Mooi kut dit man! Succes met het herstel..
|
Gvd Ik zag het al vandaag op de meet.
Mooi klotte man , wees maar blij dat iemand je de tip gaf Suc6 ermee |
Mooi kut :mad:
|
das goed zonde! hopelijk is het weer snel herstelt
|
Dat is zwaar kl@te zoiets, had t na 60km na de op en ombouw...
Suc6 met de afhandeling, erg zonde zeg! Gr Pim |
das idd dik klote!
hier een fotootje van gisteren ;) |
:thumbup:
|
Vandaag flink wat op/neer gebelt met de verzekering om te vragen wat ik nou precies moet doen, dit omdat ik geen rechtsbijstand verzekering heb... Na flink wat heen/weer bellen had mijn verzekering besloten mij toch rechtsbijstand te verlenen omdat het hier om een buitenlands geval gaat waar vaak veel problemen bij komen kijken wanneer iemand zelf zijn schade moet gaan verhalen...
Helaas kunnen schadegevallen waarbij buitenlanders betrokken zijn soms wel tot 6 maanden duren! Dus ik hoop dat alles een beetje spoedig verloopt... Hier nog wat foto's, En hoe het gebeurd is, |
Hoe ga je het nou repareren?
Of wacht je nog even met repareren totdat alles beetje afgehandeld is? gr rick |
balen man!! Btw je pannetje staat er weer lekker op :D SMILE:dance:
|
Balen zeg, hopelijk gaat het geen 6 maanden duren!
|
Quote:
Zoiezo moet ik wachten nadat er een schade expert langs gekomen is om te kijken hoeveel ik er voor ga krijgen... Aan de hand van hoeveel ik terug krijg ga ik kijken hoe snel ik het laat maken... Hoogstwaarschijnlijk laat ik van de winter de auto volledig overspuiten en gaat dat geld bij het spaar potje in... De kans is dus heel groot dat ik de rest van het seizoen met een deuk/klodder verf op meetings sta :redface: |
Dikke foto op de meet! Balen van de schade kerel... :(
|
All times are GMT +1. The time now is 02:07. |