jij ben lekker bezig he chris onder mijn naam comentaar geven whahahah...
je ben gewoon jaloers op mijn karperlip :p |
Dat ziet er echt gaaf uit Chris, mijn complimenten, het is echt een heel gaaf golfje!
|
en..... rijdt ie alweer? :)
|
Het is al heeeel lang erg stil hier in dit topic!
|
jah jammer.... :frown:
|
Mijn kwijl is al opgedroogd.................he Chris...............nog nieuws ???
Of zit je in Karinthië ??? Grtz.................. LRR |
Ik eis foto`s en filmpjes !
|
Quote:
Hoi chris, heb jou project eens doorgenomen. Dit is wel 1 van de betere projecten wat ik ooit gezien heb . Echt een knap staaltje vakwerk. Ivm die hoofdremcilinder. Ik denk ook dat uw hoofdremcilinder te weinig opbrengst heeft. Er zijn 2 types diameter 20 (dacht ik) en 22mm. Bij G60 klauwen heb je dus deze van 22mm nodig. Ik dacht dat deze ook terug te vinden zijn op mk2 GTI's vanaf een bepaald bouwjaar. Greetz Jan |
Quote:
Maakt niks uit, remmen doet ie echt wel. Alleen je pedaalslag wordt langer meer niet. Heb er tijden mee gereden, zonder problemen. MAAR, het remt wel een stuk beter met een 22mm. Let er wel op, niet alle 22mm pompen hebben een verstelbare stang die op het rempedaal komt. |
Chris........................
Ik zie een foto in the gallery met een zeer verheugende tekst eronder !!!!!!!!! Vertel kerel, ga je verder met je superproject ???????????? Grtz.............. LRR |
Wil best verder gaan aan dat hok...........maar tijd en plek is een probleem...
|
als je tijd hebt om te forummen heb je ook tijd voor je ride...
|
super auto!!
ben benieuwd hoe die er int echt uit ziet |
het zelfde denk ik.
|
heb hem zaterdag gezien zag er super uit
wordt weer tijd voor te sleutelen ;) |
boe
|
pfffffffffffffffff................precies 1 jaar verder..........
Morgen(zaterdag) ga ik hem uit de mottenballen trekken!!!!!! GTI mag een paar weekjes op me werk staan.....hoop hem dan 99% af te krijgen.......en dan gaat ie weer een stalling in (andere....) |
kee dan!! succes ermee!!!
enne... ff paar foto`s van maken hè :) |
Super Chris !!!!!!!!!! Hou ons op de hoogte he !!!
Grtz............ LRR |
Na ruim 1 jaar weer buiten........vanochtend om 8.00 door de mist heen naar me werk gesleept...... Voor het eerst sinds de restauratie weer gewassen,en het 1 en ander klein spul gemonteerd......(voor de oplettende kijker thuis............ja,ik heb een linker knipperlicht erin hoor!!) Ook nog even door de straat gereden .....bij 110 vond ik het wel ff best.......zonder remmen.......... :iamwithst |
All times are GMT +1. The time now is 09:51. |