Quote:
Zal er voor zorgen :thumbup: btw: Pigo mag die kant niet op? ______________________________ Jetta glimt weer als een eikeltje :woowoo: Morgen met een stuk of 7 auto's die kant op :eek: |
oant moan
johan |
Quote:
Tot morgen :D Jetta1 driver ;) |
de banaan is gepoetst oant moarn
|
Inderdaad, morgenochtend nog even poetsen (bumpers) en dan om 12 uur die kant op...
|
zo de caddy staat ook al klaar in de garage, ben vanaf vanochtend 10 uur tot vanavond 20.30 aan het poetsen geweest, zo`n 10 uurtjes dus :screwy: maar hij glimt nu wel weer super :thumbup:
TOT MORGEN ALLEMAAL :cheers: |
We zijn vanavond even binnen wezen kijken, maar het ziet er super uit! Nu maar hopen of de organisatoren er wat lekker zullen slapen :D
We hebben net al mooi wat voorpret gehad (1.46u), hopen dat het straks ook zo gezellig zal zijn! |
Quote:
Man man man, wat een tempo. ben al 3 dagen bezig :eek: . Haha, eerst wielen, toen de auto, van roze naar rood... Vanochtend half 8 tot vanavond half 8, plus vrijdag de hele dag, en donderdag :) Pfff, daily driver poetsen = ******werk :D |
Niet zo zeuren Marco, ik ben al maanden bezig :D
|
Zit ook wat poetswerk aan zo'n olifant :eek: . Ach het houd je naast de straat. Ik zal niet zeiken, moet op bed van mem :tongue: Oant aarsens mannen!
|
Precies, heb je ook wat te doen niet? Oant aanst!
|
nou kga nu pitten kom net van de kroeg.
Zie jullie straks allemaal.heb er zin in!! groeten hansie!! |
hè bah.. het is alweer zo ver :D
|
Zo! Ben nu net van bed af ,zal even de spullen klaarzetten ,in de rode jetta ,en dan op naar bergum! :rock:
Gisteravond de Witte jetta daar al gebracht ,even naar het feestje van benji geweest (gezellig trouwens! ) en straks nog even de laatste hand aan de jetta van JettaMaNiA leggen ,voor de 1e bezoekers komen om 10 uur ! ;) We hebben er zin in!!!! :woowoo: |
ik zet ook nog even de puntjes op de i, en dan ga ik ook ;)
|
Quote:
:D :D |
Quote:
eerste bezoeker was ik en was al om half 9 daar hahaha gr polo-power..aka de limburger. |
kan een slot op bedankt en tot volgend jaar
|
All times are GMT +1. The time now is 08:39. |