Heel netjes, wielen staan erg goed !
|
mooie 5 deurs en goed rood ook zeg :eek:
|
Mooi ding zo, die International edition :D
Nee, hijs echt prachtig! |
Quote:
Ik hoop 'm nog een centimetertje lager te krijgen, maar dan moe tik eerst de spatbordranden aanpassen. En achter ook, ivm spoorverbreders die ik er nog tussen wil ;) |
|
:D |
Mooi su'n lang weekend!
Hij staat er super bij... :cool: |
Na 2 1/2 jaar bezit staat ie nu dan toch te koop in dit topic. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=54302
Leuke auto, veel plezier van gehad, maar kwam iets anders tegen :D |
Even een beetje stof afblazen, auto is uiteindelijk niet verkocht en ik ben er erg blij mee dat ik hem nog steeds heb :D . Rijd nog steeds op de witte cupra's, hoewel dat volgend jaar op de planning voor aanpassingen staat. Heb er verder ook niks aan gedaan dit jaar, alleen heerlijk genoten en de distributie vernieuwd. En morgen draai ik hem over de 300.000km. heen, iets wat ik zelf dan wel weer leuk vind :D . Heb er inmiddels zo'n 105.000 km. zelf mee gereden :D
|
Quote:
Half 12 mooie tijd om gas te geven |
Leuke Golf...
|
Even een fotootje van hoe die nu is haha. Had 'm 2 jaar niet gepoetst ofzo, en is inmiddels wel een behoorlijk ranzig hok geworden. Ben dan ook druk op zoek naar een nette vervanger voor deze auto.
Voor het VAG-treffen in Leeuwarden wilde ik toch even wat leuks met de auto doen en ben ik samen met een maatje aan de poets gegaan. Wel met heel wat rolletjes tape erbij, voor de leuke effecten. Verder nog een setje gepolijste Porsche C2's in 6 en 8j er onder gemonteerd en toen stond hij er zo bij: Aangezien het toch niet helemaal fijn paste met vol beladen auto heb ik er een iets makkelijker passend setje onder gemonteerd: |
hahah gaaf gedaan
|
Ook nog een plaatje gevonden tussen al het foto geweld van het VAG-treffen Leeuwarden:
|
Heb inmiddels een andere golf gevonden, die structureel een stuk beter is dan de rooie. Mist alleen nog wel een dieselhartje, dus moest de rooie er nu aan geloven.
Vanochtend noch tezamen met de hartpatiƫnt op de achtergrond... Vanmiddag zo achtergelaten. Toch jammer na 180.000 fijne kilometers! Wil je ook donor worden? Kijk op jaofnee.nl ;) |
Wat zijn dat voor wielen dan
|
Quote:
't is van marco, dat zijn meestal tekoopstaandewielen ;) |
Was weer een lekkere rommel toen ik weg ging Zaag altijd meer dan nodig is :D maar heb mijn gezochte stukje Thanks Marco :thumbup: meer foto's binnen kort :D |
Quote:
Alles is te koop, maar voor deze moeten ze wel een heel goed bod neerleggen ;) @ de clown: dat zijn Cartec Zico's, 7x15. Wat het verder precies is weet ik zelf ook nog niet, weinig over te vinden. Alberto dank voor het zagen. Motor ligt er ook uit inmiddels. Nu nog even het slagveld opruimen haha. Veel succes met je blikwerk :D |
En opgeruimd inmiddels... |
All times are GMT +1. The time now is 03:12. |