Lieuwe wat een supermooi golfje is het geworden, echt dik... :thumbup:
|
Thanks voor de reacties :)
Quote:
And we have a winner :D Heb ze alleen niet ondersteboven gehouden. Ontluchtingsnippel zit bij mijn remklauwen al redelijk hoog dus heb de klauw iets gedraaid zodat de nippel op het hoogste punt zat. Kwam nog een beste hoeveelheid lucht naar buiten. Nu is het pedaal lekker hard en direct en daar hou ik wel van ;) Morgen en overmorgen naar Bitburg en dan volgende week apk op de Golf1 en de rolkooi inbouwen. Daarna nog lekker wat kilometers afleggen in mijn laatste vrije week :drive: |
Quote:
Tomkraftz zei dat je hem ondersteboven moest houden. Dus nippel op laagste punt. En jij draait hem naar hoogste punt :confused: Daarom vroeg ik je laatst waar het nippeltje zat. |
Uhm ik denk dat er dan verschillende klauwen zijn dan ? Die van hem heeft de nippel misschien onderop de klauw te zitten ? Lijkt me niet echt logisch om de ontluchtingsnippel naar het onderste punt te draaien. Lucht is wel lichter dan de remvloeistof lijkt me :rolleyes:
|
Geen verschil in remklauw maar aan de verkeerde kant monteren ;)
Maar mooi dat het gelukt is, neem aan dat je met rechtsachter begonnen bent, daarna linksachter en dan naar de vooras, eerst rechts en dan links? |
Ja ik heb natuurlijk die volgorde aangehouden :) Klauwen zijn trouwens niet allemaal hetzelfde hoor. De meeste mensen hebben die 36mm Girling klauwen van de Golf2/Scirocco 16v etc. Ik heb een setje 38mm Girling klauwen die van de laatste 16v Golfjes zijn en ook van de Corrado geloof ik ? Van binnen werkt het ook net iets anders met die klauwen.
Gisteren ook voor de APK geweest met succes :woowoo: En gisteravond begonnen met het inbouwen van de rolkooi :cool: |
Heb je gister zien rijden in Dokkum. Wat een geweldig geluid zit erin. Buitenkant is ook perfect met de witte velgen!
Gefeliciteerd met de APK. ;) |
goed zo ! zal ik je vast binnenkort wel eens spotten hier in de buurt :woowoo:
|
Wel weer eens tijd voor een update :cool:
Rolkooi zit erin + 1 stoel. Heb ook een betere accu gekocht, want de oude had het er soms nogal taai mee. Verder nog een hoop kleine dingetjes gedaan en de auto eens gewassen. Vandaag naar de meeting in Heereveen geweest dus mooi stukje gereden. Snelheidsmeter is alleen (weer) overleden, maar dat ligt wss aan de kabel dus even een nieuwe regelen :) Aan het begin van de avond nog even wat leuke picjes geschoten. |
Vandaag even bewonderd bij de mac in heerenveen.
Mooie wagen Lieuwe !! |
En zeker een mooie verschijning !!!! En wat een Über geluid in dat ding,heb er even van kunnen genieten op de terugweg vanmiddag vanuit heerenveen ! :thumbup:
|
Super Golf Lieuwe! Lekker kaal van binnen, en mooi gedaan met de brandstoftank!
|
Superding, rijdersauto pur sang!!
|
Echt een superding :thumbup:
|
Super! S U P E R!!!...
Maar, wil je daar nou niet met meer mensen van kunnen genieten (bijrijdersstoel?)? |
Quote:
2e stoel is er al wel ,maar moet nog worden gemonteerd . Dat was namelijk ook mijn 1e vraag ;) |
zag jou en wietze vanmiddag rijden over de hooftweg bij ons, maar wat een UBER geluid man in dat ding, geweldig :woowoo: :thumbup:
en de rest van de auto ziet er ook super uit natuurlijk, kom binnenkort wel eens langs met m`n golf, als die rijd :cool: |
Thanks voor de reacties :thumbup:
2e stoel heb ik ook te staan, maar waren niet meer genoeg bouten en moeren voor het onderstel :rolleyes: |
mooie auto lieuwe even vanmiddag er om heen geweest in herenveen.
|
...aha...daar is m'n luchtfilterhuis gebleven..haha
Erg strakke Golf Liewe, complimenten! |
All times are GMT +1. The time now is 18:22. |