![]() |
Quote:
Accepteer nou dat vroeger verleden tijd is... Je lijkt net een opa die een verhaal verteld dat vroeger alles beter was... |
al meer info ? het is pasen geweest. hahah
|
Alles wat na 2005 is ingevoerd gewoon belasting laten betalen zou een prima regel zijn!
|
tuurlijk kom maar weer voor jezelf op :thumbup:
|
Gaat mij meer om die dikke diesels! Wat betaal je nou voor je golfje of jetta?
|
Quote:
zeg dan wat anders en maak er dan van alles boven de 1200kg ,komt een beetje beter over als je dat bedoelt teminste want bedoel ook de liefhebbers die voor de hobby later een harde auto hebben ingevoerd , niet iedereen heeft de keus om een oer nederlandse auto te kopen dan ben ik voor de regel van 2 jaar terug alles tot 1987 vrij en voor profiteurs die graag dikke oude diesels willen rijden houd het dan vanzelf eens een keertje op ,want je kunt ze er zo uit op de weg onderhoud is ver te zoeken bij diegene dus infesteren in een vervoermiddel zullen ze niet snel doen als het hun hobby niet is |
Verstandig mens heeft een half woord nodig :-)
|
Quote:
Gewoon alles wat 1e toelating heeft wat gelijk is aan de 1e te naam stelling Dus origineel Nederlands ... Belasting vrij , een laten worden na 25 jaar Alles wat nieuw op kenteken komt eerst maar ff 25 jaar belasting betalen :D |
Quote:
Daar teken ik ook voor :thumbup: |
Quote:
bedankt alberto jij bent net zo dus :tongue: |
Quote:
Gewoon zo laten zo als het nu is :D Behalve autos met een laat bakje :drive: |
Quote:
:chair: :stick: :nuts: :boxing: :drill: :D en bedankt voor jou bijdrage , sipke :D |
Quote:
Hahha daar hadden ze het over op TV vandeweek :tongue: vpro geloof ik :rolleyes: |
|
Quote:
Van wanneer is deze uitgave. lijkt mij nog iets van eind vorig jaar :confused: |
Klopt, er staat ook niets nieuws in...
|
Het debat schijnt voor woensdag Ã*.s. gevoerd te worden...
|
Dat las ik ergens ook... ook dat ze nu al weten dat de beoogde 160.000.000 inkomsten (opbrengst mrb vrijstelling afschaffen) bij lange na niet gehaald gaat worden, maar dat die 160 miljoen wél geboekt is voor de begroting van 2014. De verwachting is dat ze nog geen derde van dat bedrag gaan binnenhalen, en dat die overige 105 miljoen bij de 'gewone' automobilist weggehaald zal gaan worden. Kortom, niet alleen de hobbyïst is straks het bokje, ook de braaf betalende burgâh wordt weer wat verder uitgeknepen :(
Verder kwam de Fehac nog hiermee; de grens per direct optrekken naar 30 jaar voor benzine auto's en naar 35 jaar voor diesels. Bron; http://www.automobielmanagement.nl/...af-35-jaar.html |
Pff, nog tot 2016 betalen voor de PassaTDI :)
Ach, het is lichter dan een nieuwe Passat :D |
Wat hem betreft... en kan ik wel verdedigen...
Is exact hetzelfde als, eens kijken waar we mee wegkomen, zonder daadwerkelijk een reden te hebben om iets aan te passen. Goed is goed. |
All times are GMT +1. The time now is 14:32. |