Na veel wikken en wegen en rekenen toch maar besloten dat de cabrio blijft.
Na de vakantie maar eens op zoek naar een andere motor 1.8 of 2.0 ltr. Met inruil van mijn huidige 1.6 Ltr. |
Staat netjes op schroefset ouwe
|
thx
|
Zo en aangezien we hem gaan houden dan maar weer een oude en tevens nieuwe update
Ff een iphone foto: Ik had al een keer usa schermen gekocht alleen met een flauwe deuk erin en deze weer verkocht. En nu dus weer een setje gekocht en nog een extra scherm gratis erbij gekregen. Deze schermen zijn wel helemaal deukvrij alleen onderaan is 1 scherm wat roestig ,maar dit gedeelte word er toch afgeslepen om passend op een cabrio te maken. |
Update: Collor Concept Recaro's + Foto's
Na 1,5 jaar wisselen van creme leder interieurs en zoeken, toch de recaro's gevonden die ik zocht om te laten bekeden in t creme leer.
Collor Concept Recaro's met hoogte verstelling en werkende stoelverwarming! :D :D :D |
Vandaag mijn "oude" stoelen en achterbank verwijderd omdat deze te koop staan en de collor concept recaro's + achterbank alvast gemonteerd en de stoelverwarming alvast aangesloten voor de koude dagen voor kerst. ;)
Even alvast een foto van de recaro's in de auto om een idee te krijgen hoe t staat. Van de winter worden ze opnieuw bekleed met creme leer net als de deurpanelen. En nog eentje van de auto zelf in de zomerlook 2011.... Binnenkort op matzwarte speedlines met winterbanden,maar eerst dit weekend nog maar even genieten van het mooie weer en open rijden :D |
Zomerlook 2010??
Echt een superdikke cabrio, maar dat heb ik al vaker gezegd. Gr. Maurice |
Inderdaad een erg gave cabrio!
Wielen staan haar erg goed. |
Als er mensen interesse hebben in de 1.6 motor (100pk) + bak uitlaat kabelboom etc wat nu in de cabrio zit stuur me dan maar een pb deze mag nl voor een zacht prijsje weg. Alles is van 97 en heeft 137 dkm gelopen.
|
Mafkees :D
|
Nice Marco! :thumbup:
|
...een 5-gaats onderstel had je al, dus dat is een logisch vervolg van dit project... ;)
|
Ja dat dacht ik ook :D
|
Jij boft maar met zo'n vrienden... :D
|
Quote:
Zeker weten maat,erg bedankt voor de tip nog :cheers: |
mooie plannen marco:thumbup:
|
Je zou er dan ook gelijk een R32 in kunnen monteren...
|
Quote:
Alles is mogelijk met de juiste wil en centen ;) |
200+ PK is al meer dan genoeg voor Marco... :D
|
Quote:
Zegt de rijkste man van Tilburg... :D :D |
Van de winter zullen er een paar flinke wijzigingen volgen,maar hierbij de voorlopig laatste update de rest volgt in het voorjaar.
Matzwarte 15" speedlines met zgan winterbandjes :D |
Vandaag maar is ff de pekel van de cabby gewassen en de "nieuwe" zomervelgen gemonteerd + ff snel een paar foto's genomen:
:D |
is t toch een gruwelijk mooie kleur/auto/velgen.
|
over die straaljager mag ook wel eens een hogedruk reinigertje :)
|
Quote:
Die is volgende week aan de beurt, ding word zo snel vies elke keer als ik er mee vlieg pfffff........ :D |
Ik denk dat je nu eindelijk de juiste wielen hebt gevonden !!
|
Zou het?
|
Heel dik Marco!
|
erg netjes! heel dikke combi :cool:
|
Thx mannen
|
Dikke poep hoor!! :thumbup:
9j et15? Achter? Gr. |
9J et 25 achter & 7,5J et 25 voor
|
Nice! Staat super!!
|
Thx Erik!
Hoe is t met jou cabby? |
Heel vet hoor!
Ziet er echt netjes uit! Ik heb zelf 9j et 21. dus dat komt eigenlijk gelijk te staan! Alleen worden me randen van 2,5 inch vervangen voor 3,5 inch! Dus dat word wel bizar maar probeer het pas te maken! Hahaha maar welke bandenmaat heb jij er omheen getrokken?? Groetjes! |
215-35 & 195-40-16
|
Quote:
Het komt goed met de cabrio :) |
Ik had begrepen dat er een vr6 turbo in kwam?
|
Geen turbo maar wel een geheel gereviseerde en ligt gekietelde vr6 met 204pk komplete hartmann uitlaat ;) :D
|
Mooie velgen maar zijn het nou schmidtjes of revolutions?
Denk schmidt, want ik zie geen zwarte centercaps. Dan rijden er voortaan 2 cabrio's met die wielen :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 00:42. |