Mijn Project voor 2011 , Ben 17 en heb tot mei om hm klaar te maken (:
van onderen hard , alleen een paar veel voorkomende plekken roest aan de body. Deze komen er ooit nog op ,,, |
hey die laatste foto, zijn dat renault velgen, die turbinevelgen?
hoeveel inch zijn ze en welke bandenmaat heb jij erom? groeten mathias |
Hoe mijn mk1 er atm bij staat. Met een paar weken worden de velgen opnieuw aangepakt. |
|
Quote:
klopt Ze zijn 15"x6.5" banden weet ik nog niet , denk dat ik eerst 195 50 15 probeer . die heb ik nog liggen (: |
dit is mijn mk1 net klaar!
|
die van mij is vrijdag apk gekeurd, in 1 keer goedgekeurd :thumbup:
|
Mooi doan Peter :thumbup:
|
Quote:
woow die ziet er goed uit :thumbup: |
Quote:
:thumbup: nieuwe auto's hoeven toch de eerste 3 jaar niet gekeurt te worden :D |
Quote:
:thumbup: :D |
Quote:
Mijn Cabrio MK1, For sale :thumbup:
|
83er jetta
|
Zelfde kleur als m'n laatste mk1 Jetta, zwijmel......
|
mijn jetta! te koop helaas :( |
|
Mijn caddy mk1 '86
|
Mooie caddy hoor!
|
Jetta 1, net overgespoten. Originele kleur is gebleven, Sandmetallic LA1V. Moet nog gewassen en zomervelgen eronder.
|
Mooi ding! Ik heb ook die wintervelgen op mn Golfje 1^^
|
Quote:
may i ask what steelies these are? |
Quote:
16" New Mini Cooper |
mijnes dan ook maar om bij de jetta's te blijven:
|
Lekker hoor, die jetta's
|
Quote:
die US/cabrio bumper staat erg goed!, meer foto's van rondom de auto? |
Quote:
ja hoor, dankje! die eerste foto is nog een beetje recent, die andere foto's zijn al wat ouder en hij ligt inmiddels een stuk lager. |
Dik!
|
Mooi zeg die mk1's.. ook zeker mooie jetta's! Hier mijn jetta, en mijn golf.. Jetta word momenteel omgebouwd naar 1.3 G40
|
|
mooie wagens mannen! :thumbup:
Foto's van vorig zomer, inmiddels heb ik een kleine onderlip en dubbele koplampen gemonteerd :) |
Quote:
blijf het zegge...wat een SUPER(simpele) golf 1 !! |
En te koop :D
Kwam em tegen in het verkoop topic.. |
laat ik ook even meedoen :)
sorry voor de kwalitiet van de foto's. deze heb ik ingescand(in 1993 had ik nog geen digitale camera :D ) de golf was mijn allereerste auto en de polo was mijn eerste project. van mijn huidige golf heb ik nog geen foto. groeten,martijn |
Golf 1 cabriolet 1.8 2h 1991.
Net na aankoop in 2005 In 2009, overgespoten en met de gepolijste classicline,s Nu 2012 met bbs rm, ander interieur, gefloct dash, etc. |
@ vwgolf1, een pic van alleen de golf @ mickel, super nette jetta! Welke kleur is dat? |
weer op zomer velgen
|
Lekker ding!
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 22:55. |