![]() |
Ja ach, kabaal vraagt nog om benzine ook, heb denk ik 1:6 gehaald :rock: ca. 240km op 41 liter brandstof.
|
wel benzine er door stoken en nog op standaard stokken ,doe je het ergens niet goed ,geeft je lamda wel lamda 1 door op je fa meter?
|
Lamda ? die misbruiken we niet :D Zit een uitlaatnokkenas als inlaat.
|
dat zeg ik standaard nokkers .en je weet niet wat je mengsel doet ..................
|
Hij staat lekker rijk :)
|
Quote:
Lekker rijk...??? Dat ding van jou heeft een drank probleem :D |
Quote:
nee hoor dat heeftb ie genoeg |
Vandaag nieuwe schijven en blokken besteld:
National (produkt van Ferodo) schijven met 8 groeven en Ferodo DS2500 blokken ![]() |
ej bennie!
jij hebt de originele uitlaat eronder? dat had ik ook nadat we de spagetti eronder hadden gemaakt, en de kat zit er al 4 jaar niet meer onder geloof ik, maar dat ding van mij schreeuwd als een tijger met de originele einddemper!! echt veel te overdreven!! nu een einddemper van een corrado g60 eronder en nu is het eerst brullen en dan schreeuwen!! :D komt dat door die schotjes wat in zo'n originele einddemper zit? |
Mijne was gewoon hartstikke stil, heb er ook een keer een einddemper onder gehad die we compleet leeg hebben gehaald maar geluid verandere echt niet. Ik heb nu wel een blikkerig geluid sinds de lege kat.
|
Hij klinkt als een snorkel.....
|
Quote:
heb ik ook, met EBC greenstuff.... |
Ed, beetje content met die schijven ?
Vandaag is de man weer aan het testen geweest, resultaat is dat ie nu beter oppakt en smoort hem minder snel. niet spectaculair filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=It4iTO_vcgM |
mooie moevi dennis van een zuuper hok :D :D :D
|
hij ligt toch lekker laag :wuv:
leuk filmpje om zo te zien :D |
Quote:
zeker wel, enorm HO als het moet |
Dat moet ik hebben, betrouwbare Ho-ankers. Met EBC green stuff koop je in ieder geval een kat in de zak ;)
|
wat? ik mot geen remstof op me gepimpte wielen sjaakie.....wat voor blokken adviseer je dan?
|
Ik ga Ferodo 2500 misbruiken. Maar ik doelde meer op die ruk remschijven van EBC.
|
ow zo, ik wilde al zeggen, kep geen klachten over EBC blokken. Ze slijten alleen erg snel.
|
All times are GMT +1. The time now is 23:32. |