Happich
|
duurt even maar dan heb je ook wat :thumbup:
|
Ziet er goed uit Rick :thumbup:
|
Gaaf hoor!! :thumbup: Cool project. :cool:
|
Ziet er goed uit allemaal!
|
Vet ding hoor, nice!
|
Heel erg gaaf! Zijn dat die striplot topmounts?
|
Hey Mensen,
Bedankt voor de leuke reacties weer :thumbup: @EnVeeZee: Deze topmounts zijn precies het zelfde als de striplot, alleen dan zonder hun naam erin gevreesd aan de bovenkant. Pb voor meer info!! |
Gaaf hoor!
Wat is nu precies het voordeel voor deze topmounts? |
Kun je wat meer verstellen heh dan met de normale
|
Dat heeft alleen zin op het circuit neem ik aan of heeft het ook zin voor dagelijks gebruik?
|
Vet :D
|
Quote:
Maar net hoe veeleisend je bent qua afstelling op de weg... das dus persoonlijk |
Beste Mensen,
@ Dokter D: het is inderdaad persoonlijk de topmounts ik heb deze achter ook. Ik wil de auto zo stijf mogelijk maken dus zonder rubbers :thumbup: En nog een voordeel is dat je er je camber mee kunt stellen zoals Deckedm al zegt. |
Rick,
Zij die topmounts nu ergens in gemonteerd? Ziet er niet uit als de originele schotels van de mk2. |
De topmounts vallen gewoon om de originele schotels in.
Van onder is de topmount licht gebogen zodat deze precies in de schotel valt. |
Beste Mensen,
Bedankt weer voor de leuke reacties,Ik hoop snel weer wat foto's te posten van de vorderingen aan de auto! @Herm: Wat joentje al zegt de topmounst zijn licht gebogen en vallen in de originele schotels waar normaal je rubber zit zeg maar, dan is het rubber nu topmount :thumbup: @Deckedm: Inderdaad het is maar net wat je persoonlijk het lekkerste vindt :rolleyes: |
Hey Mensen,
Weer even een update na een paar weken niets, hopelijk deze week het opendak monteren! Hier weer wat foto's van de vorderingen :thumbup: Na een lange tijd staat hij weer op de wielen, en buiten :thumbup: Nieuwe deuren met audi klinken. Nieuwe ramen erin, en de rubbers en het voorscherm en carbon kpu erop(zowel links als rechts) Tankklep gemonteerd in de C-stijl. Ruitenwisser erop. |
Mooi hoor !
|
All times are GMT +1. The time now is 17:57. |