Quote:
Bij een kever krijg je de leiding niet om of onder de pedalen door, dus moet ie er voorlangs.... zo ligt ie bij mijn kever ook. Levert verder geen problemen op, want hij gaat onder het kopp. pedaal door, en klem voor het gaspedaal langs ! volgens mij liggen ze origineel ook zo !? |
Ziet er erg goed uit Leon :eek: !!! vooral de details !!!! :cool:
|
Quote:
Thnx gozer ! Met die kubel van jouw komt t ook zeker goed ! Wel tof, weer een kubeltje er bij in Zevenhuizen :) (zal straks je mail ff beantwoorden....) |
Tjonge ziet er errug vet uit allemaal zeg. Kleurencombi wordt volgens mij ook erg stoer. :cool:
|
doe je nog wat aan die buikschuiver of hebbie ff geen tijd????
|
Quote:
hahaha, ik heb 't druk man !! Spijlbus voor de APK klaar gemaakt, Clemens zijn kever voor de APK gebracht, onderdelenmarkt gedaan tussendoor, Oskar zijn Phatboy gemonteerd, tussendoor nog een beetje achter de vrouwen aan, mexikaantje APK klaar maken, a.s. zaterdag 4 bandjes van een polo wisselen, bij een KG de startmotor vervangen, Bus en kever inladen voor Budel..........kubel zal nog wel een maandje rust hebben :D |
Ik zal je een dagje komen helpen om de verloren tijd een beetje in te halen.
|
En ik wil helpen met de banden... maar mag niet van jou...
|
Quote:
Is top gozer !! Hoop klein werk komt er nu aan, deurtjes demonteren, voorruit van de klep halen, gaat een hoop tijd in zitten !! |
Quote:
Nouuuu, vooruit, je mag de wielen van de auto halen !! Rest doet Frank namelijk...monteren en balanceren! :tongue: |
nee, nu doe ik het niet meer!!! Het mocht niet... dan doe ik het ook niet meer!
|
LEON :p:p:p
|
Mooi kleurtje zeg, die vooras! :cool:
|
die is aan et cheaten met airride.... leon niet :D
|
F*CK !!!
Das laag :) Maarja......ik doe het zonder airride :rolleyes: :tongue: ;) |
Quote:
no f*cking airride :p |
Quote:
kijk en daar ben ik het helemaal mee eens.... :D |
damn!!!! vet project!!!! zal het eens in de gaten houden...
suc6... |
Quote:
Thnx !! a.s.zaterdag hopelijk weer eens een update :D |
pssst leon.....gingen wij nog collectief rubrs inkopen???
|
All times are GMT +1. The time now is 04:13. |