Bedankt voor de leuke reacties!
Over de uitlaat: ik ga er geen andere demper onder zetten. Sterker nog, deze is net nieuw! Als ik iets met de demper zou gaan doen, is het een ander eindstukje erop laten lassen. Maar in eerste instantie blijft het gewoon lekker zo. Over de grill: die blijft zo. Voor mijn gevoel heb ik nu precies genoeg oranje :) Meer wordt too much. Ik vind het wel opvallend wat een stel spacers doen met een auto :) |
jow Furb! Ziet er echt beter uit zo met die spacers! en ik vind eigenlijk ook wel dat er een andere uitlaat onder moet, of iedergeval sierstukje. Doet veel voor de race look denk ik. Ben blij als het weer zomer is, gaan we cruisen met die dikke witte mk2's
|
een slangklem sierstuk, dat draagt extreem bij aan een race-look :D
Serieuze optie; Een S-rohr eindstuk aan deze nieuwe demper lassen? Dat staat volgens mij erg goed! |
Een S-rohr vind ik niet echt racy, meer 'oldskool' ... mss gewoon een soort upturned stukkie ofzo.
Ik zou deze gewoon is hittebestendig matzwart spuiten, denk dat het dan al een stuk mooier oogt. |
Een antenne is ook niet racy. Moet iig een dikkere puup op, dat is zeker.
|
Niet racy, maar wel goed voor wat radio-ontvangst.. ;)
het moet ook geen volbloed racer zijn, maar oldskool/retro-ish dingen erop gooien komt de boel denk ik niet ten goede.. Dan wordt het wel een erg bonte kermis van allerlei stijlen.. gewoon een strak zwart pijpje, en anders de huidige zwart spuiten. |
oldskool/ retro... Blegh dat zijn van die stinktermen.
Wat is dan RaceLook? Net wel, maar toch ook weer niet? Dan zou ik de standaard uitlaat laten zitten :thumbup: ( Of...ik zou er een 110mm Remus onder knopen denk ik. :D ) |
Ja ik weet dat 't stinktermen zijn maar dat is even het makkelijkste en iedereen weet wat ik bedoel ;)
Die racelook discussie is al geweest, het is geen 100% racer ofzo.. 't is gewoon een mengelmoes van wat Furb leuk vind met een knipoog naar de racelook, wat dingen eruit en een rolkooi met wat kuipen.. maar 't moet niet doorslaan, het moet wel een beetje auto blijven. |
ik zeg side pipe :thumbup:
|
Stacks! :D
|
Ik zal wel nadenken over een uitlaatding maar ik geloof niet dat ik dat ga doen. Uitlaat zwart spuiten zit al een tijdje in mijn hoofd en ben nog geen betere optie tegengekomen. Ik vind niet zo heel veel eindstukken leuk op een Golf. Een S bocht is leuk, maar past niet bij de auto. Zo'n stukje omhoog vind ik leuk bij andere, zelf zou ik dat niet willen en een GTI eindstuk zie ik ook niet zo zitten. Rare DTM en Remus gevallen komen er zeker niet onder dus waarschijnlijk wordt het gewoon zwart :) Dan valt het ook minder op dat er geen 'dikke' uitlaat onder zit.
Maar bedankt voor de tips, vooral jij Martinus.. met je sidepipe... ;) |
Ik kwam een foto van je auto tegen op een frans forum, pag 75
http://www.golfoo.net/forum/viewtop...=asc&start=1110 |
Ik ben 'm ook al op enkele sites tegengekomen.. vortex en eurghetto bv :)
|
Woow ik word wereldberoemd! ;)
|
kvin het een dik ding zo met die oranje details :)
|
ding ziet er gewoon goed uit zo :D
|
Quote:
Vind ik ook, echt netjes ;) |
niks meer aan doen
|
Uitlaat stukje afkorten en dan achter dicht lassen...
Da's het mooist bij een dunne bumper MKII. En misschien wat carbon details? Spiegels en klinkinleg bijv. Kofferlatje, spoiler... dat soort dingen. |
hebt er iets moois van gemaakt, netjes met dat wit / oranje
|
All times are GMT +1. The time now is 12:40. |