Quote:
Hey, dat is wat ik zeg : het seisoen is nog niet bezig. bij van cranenbroek hebben ze ook nog niks. Gr |
misschien nog een restantje van afgelopen jaar..
Groetjes ron |
Heey cloontje... Nog ff dan kun je weer Limburgse frisse lucht ademen, en volgas verder aan de Passat..
En vanavond MONDIAl !!!!! bier... Gr Ronnie |
Mondial. kindertent!
|
Quote:
Als jij altijd op zaterdag gaat dan is dat idd een kindertent :D |
Kindertent? Partytent wil-ie toch? :D
LeenBakker €179 Marktplaats nieuw: € 157 incl bezorging Anders misschien eens kijken bij de Hornbach? |
nee de ahoy in valkenburg is pas een kindertent.............
mondial moet je de goeie dagen uitzoeken. wij hebben er veel plezier he mensen en tot vanavond....... grtz |
Laten we het hier niet over discotheken hebben maar over auto's. Als er toch behoefte aan is word er maar een apart topic over geopend.
Na wat weken stil te hebben gelegen komt er weer langzaam wat beweging. na de storm schade is nu de tent weer inzetbaar en hij zal maandag avond worden opgezet. Waarom maandag avond pas? omdat we hebben besloten om de garage uit te gaan breiden met een meter of 7! Maandag komt de architect alles opmeten en bekijken wat de mogenlijkheden zijn. aangezien ik nu een garage van 10 meter lang heb komt er 7 meter aan de voorkant bij maar ik wil ook kijken of het mogenlijk is om nog een meter of 6 naar achter uit te bouwen. ik ben het zat om iedere keer te klote met kachels en als er een windje waait heb ik geen behoefte om weer naar buiten te gaan om te kijken of de tent aan de andere kant van het dorp ligt. Ook komen de goodies binnen. Tevens zijn de velgen afgedraaid. daar maak ik morgen even een foto van. De adapters zullen volgende week binnen zijn. Gr |
Vet zeg!
Lijkt precies op de groene Passat (FJ-90-DL) die m'n ouders vroeger hadden :) Jeugdsentiment :thumbup: |
Quote:
Er is niks mooiers dan oldtimers!! Gr |
Mmmhh morgen of zaterdag even de radiator vervangen dan kom ik van het weekend wel even langs, ff bij babbelen.
En spullen kijken..ziet er namelijk erg mooi uit. Gr Ronnie |
Als je iets moet weten van de regelgeving mbt. het uibreiden van je garage moet je me maar even pb'en :thumbup: heb stage gelopen bij de gemeente Stein dus heb wel het eea. aan vergunningen zien langskomen en mogen bekijken/beoordelen :D
|
Quote:
Ik weet dat ze behoorlijk lastig kunnen doen!! Gr |
Do i need to say more? Gr |
Heey je hebt er eentje gevonden! :D
|
het is de oude. ik heb een hoopje nieuwe pijpen gehaald en dat was voldoende.
Vanavond de passat weer terug de tent in en dan snel de draad weer oppakken. Ik ben nog steeds op de adapters aan het wachten! moeten toch echt wel deze week binnen komen. Gr |
Quote:
Dat kan natuurlijk ook :D Wat heb je aan de adapters als je de wielen nog niet eens kan passen. Die adapters die komen wel, daar hoef jij je geen zorgen over te maken. Als het goed is stuurt hij jou een mail met een trackingnummer, houd er rekening mee dat het setje eerst nog een weekje bij de douane moet doorbrengen :thumbup: |
Quote:
Hoezo kan ik de wielen niet passen? ik heb nog 2 oude banden liggen en die trek ik op 2 velgen zodat ik kan kijken hoe ik met de hoogte uit kom. Gr |
Zoals belooft hier nog een foto van de velgen die afgedraaid zijn.
Tevens nog een NIEUWE voor en achter bumper kunnen vinden! De spatborden staan nu aan de binnenkant in de Fertan (Ferpox). Gr |
Wtf! Nieuwe bumpers? Niet toevallig ook nog een nieuwe Variant-bumper gezien daar?
|
All times are GMT +1. The time now is 21:00. |