zaaalige sound! :cool:
|
Quote:
Ik woon daar niet ;) {ik kom uit gestel} was daar aan het werk voor een voegklus.. |
|
:cool: |
:wow:
o yes please!!!!!!!! |
Heel mooi echt respect.!
|
Dat ziet er super mooi uit :eek:
keep up the good word :thumbup: |
Heel erg mooi, respect!
Blokje ligt er super in en damn wat klinkt ie lekker zeg :thumbup: |
Upje.. Voor deze Killer-Corrado..
Heb net het hele project zitten lezen..Absolutely netjes.. Please don't crash it man.. :eek: Zal waarschijnlijk nooit gebeuren,, maar kom je graag een keer tegen op de weg;)) Grzz |
Verlieft op dat geluid! ahh, kippenvel! Wat lekker! :thumbup: :D
|
Wat een geluid! Heerlijk!
|
Net heel het topic doorgelezen! Zoals iedereen, diep onder de indruk! Wat een super gaaf en mooi werk geleverd!!
Damn! :thumbup: |
is indd gewoon een hele mooie inbouw alsof het altijd al zo heeft gezete :thumbup:
|
Aangezien er weer gestrooid wordt heeft de Corrado huisarrest! :(
Ik ben nog wel met wat dingetjes bezig, daar zal ik nog een update over doen binnenkort. Helaas nog geen omkeuring uitgevoerd i.v.m nieuw werk, andere auto erbij; Passat variant 1.8 20vt (leasebak moest eruit). Aan de Passat zat/zit nog wat werk wat ook de nodige tijd en geld kost, je kunt niet alles tegelijk. Hier toch een (klein) filmpje van de Corrado; - EDITION 3.2 - http://youtu.be/97xKgrDA9Yc |
Als strak afgewerkt hoor keurig.
|
Damn wat een superdikke corrie met een superdikke geluid man.
Respect :thumbup: |
Hey Richard,
Hoe staat het er hier mee? Nog nieuws? Heb nog eens heel je topic doorgelezen, waan! Heb jij toevallig nog kabelboom-delen liggen? |
Super project
net alles door gelezen echt netjes gedaan allemaal! Ben wel benieuwd naar een filmpje van het rijden |
echt een kwijl project, super !
|
Hoe is het met deze auto?
|
All times are GMT +1. The time now is 21:50. |