ziet er goed uit Alberto! gaat de goede kant op zo :thumbup:
ik blijf je topic in de gaten houden :D |
nice alberto:thumbup:
|
Doet ie goed, die Alberto, of niet dan! :thumbup:
|
Quote:
nu jij nog Chris :D vanavond weer even bezig geweest , tand riem zit er op waterpomp , dynamo , alle kapjes zitten weer op de plek En toen kwam het halve Volksforum crew noord langs voor onderdeelen na de tijd dus niet veel meer gedaan Dus de boel maar weer op geruimt , zo dat de kids nergens aan kunnen komen Zaterdag de motor maar eens in het voor onder laten zakken :thumbup: dan krijgen we een beter beeld :D |
Quote:
Haha tja je hebt dan altijd ''volk'' wat ineens spontaan langskomt terwijl je eigenlijk niet gestoord wil worden :D succes zaterdag alberto :thumbup: ,en ik hoop dat er dan niet weer allemaal ''volk-(sforummers)'' op de stoep staan op de kofje :D |
Ik zie Dasty op de foto :rock:
|
Quote:
nee hoor , bezoek was bekend en storen geen probleem , altijd welkom :thumbup: gister was het ook al druk met HH motor doktoren (wytze , klaas , en 2 kennisen van klaas ) toen was het ook al even gezellig :thumbup: Quote:
prachtig spul , zeker met heet water , werkt het super :D |
Quote:
Wat moeten we in friesland als VW liefhebber toch zonder die ''fucking'' DASTY :rock: :D |
Quote:
Kijk dat is altijd goed om te weten ;) nou als ik tijd ''over'' heb moet ik ook maar eens ff wat verder richting het Noorden met de Mk2 F&I :D |
Quote:
Perfectie heeft tijd nodig, dat weet je toch. :D |
Quote:
ehhh,hier in de noordoostpolder gebruiken we het ook hoor :tongue: |
Quote:
Magazijn vd Meer, openingstijden 19:30-20:30 :D Ze werken trouwens! :thumbup: |
Quote:
morgen avond gesloten ivm werk :rolleyes: de mega Mercedes Benz super space cab topline , is na 3,5 dag in de garage weer klaar , dus mag ik nog ff 2 dagen :D :D mooi man :thumbup: |
Quote:
voor al uw original-vw-teile... ik hoefde het alleen maar uit het konijnenhok trekken :thumbup: Bedankt Alberto! |
Onbedoeld kom je er altijd weer met iets vandaan :D :thumbup:
|
Quote:
Zelfs in Volksforum verpakking ivm de vele gebruikers :D |
lieket kreas hjer
|
bedankt Klaas voor uw hulp |
Potdorie.... dat gaat snel!
|
Zo!! dat begint er zeker op te lijken Alberto!
Toch nog klaar voor Bergum zeker ? :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 05:55. |