Hierbij de fotos.
Effe de orginele embleems achterop gedaan ! En de witte knippers erin ! En even met de porsche klinken bezig geweest. Even ombouwen, en zijn nu ook al klaar. Alleen nog even polijsten ! |
Mooi ruurd, mooie velgen !
Klinkjes zullen ook wel goed staan ! |
mooi:thumbup:
|
Bedankt !
|
Filmpjuuuuu ;)
Een bewijs dat ie rijdt hahaha ;) |
Quote:
Hoezo, heb je er belang bij :D |
heey, ziet er echt super netjes uit allemaal! echt een hele gave kleur.
ga zo door! |
Quote:
dankje wel. :thumbup: |
Echt een vet apparaat heb je....
porsche klinken zullen hem goed staan. Ltr Lars |
Quote:
Dankje Lars ! Gister middag stiekum effe een blokje omgeweest! Remmerij en koppeling werken nog niet perfect. koppeling cilinder is lek, en de abs pomp is overleden ! Dus hier moeten we weer even mee aan de gang ! Damm wat een geluid en power :D Hier effe een foto met de andere lichten erin ! |
Mooie achterlichten ;) Zie je niet veel.
|
Quote:
Bedankt Domi :D Zal strax nof effe een paar duidelijkere fotos maken ! |
|
Staat hem goede de achterlichtjes ruurd !
Beter dan de mijne ! |
Quote:
idd staat hem erg goed molle. :thumbup: |
Bekende achterlichten! :D
lang lang zoeken heb ik ze dan eindelijk ook weer gevonden in bijna nieuwestaat! Even een andere vraag... stond deze auto nou ook nog te koop? |
Quote:
Ja idd mooie achterlichtjes, auto is niet meer te koop ! Morgen weer effe met de abs bezig ! |
Dus vandaag effe een blok om geweest, je reed hier langs :tongue:
Nu weer klaar ? |
Quote:
reed weer super nu alleen de rem achter na zien en kan er een apk op. voor burgum wel klaar denk ik. gelukkig is de abs weer goed en de koppeling :thumbup: |
Quote:
Mag ik vragen wat je probleem was met de ABS ? Ik heb ook problemen met m'n ABS. Het motortje was bij mij overleden, maar dat was niet het enige. G60 remt namelijk nog niet. Wat was het bij jou ? O, by the way, prachtige G60. Mooie kleur. Is mijn favoriet. |
All times are GMT +1. The time now is 06:25. |