Vind dat rood wel mooi staan bij je blauwe bolide!
|
Quote:
Dat ben ik ook zeker met je eens Ron :thumbup: In combi met de achterlichten is het zeker gaaf . Misschien je klauwen eens piano lak zwart maken , of praat ik nu onzin? :D |
Kunnen nu wat grotere remmen onder ron ben om me heen aan het kijken
|
Heb op mijn eerste golf g60 een brembo set van een ibiza cupra ( dacht ik ) gehad .
Dat is een 4 pots klauw , paste uitstekend in een 17 inch velg . Was toen des tijds verkrijgbaar bij de dealer kompleet voor 750 euro :) Schijfen , klauwen , brackets , blokken ... Weet niet of dat nog steeds zo is . |
afgelopen week weer even aan het klussen geweest, de vr staat nogal bekend om zijn hoog toeren op snelheid dus een 6bak leek me nog wel eens wat
Een maat van mij had nog een ccm vr6 bak liggen met een touran tdi binnenwerk die een beetje werk nodig had zodat hij achter de mijne kon Na wat werk aan de bak was hij klaar en kon hij er achter, de eerste kilometers zijn al gemaakt rijdt lekker en geen hoge toeren meer boven in. |
ook zit er na vanmorgen weer een nieuwe frisse apk op dus hij kan weer een jaar mee.
|
Afgelopen zaterdag ook eindelijk eens een nieuwe radio gekocht, men oude was denk ik wel15jaar oud :thumbup: Nu heb ik er een ///Alpine cde-173bt 4x 50 watt usb / tuner / bleutooth Geweldige radio met heel veel mogelijkheden snap er tot nu toe weinig van maar hij zit erin en nu maar eens naar Emperor-Audio om hem af te laten stellen |
Quote:
dit had 20 jaar eerder gemoeten :D |
5jaar is de slogan toch?
|
Mooie dingen weer Ron , ben echt zo blij dat je hem nog hebt en er goed mee bezig bent.
Blijft een super gaaf ding , en word alleen maar beter. CC is zeker een leuke optie voor de auto ,in combi met de 6 bak. |
alweer een tijdje geleden zien ik wel...
auto ziet er nu alweer heel anders uit na een tijdje. En een G60 motor bak en alle aanbouw delen liggen ook alweer klaar, gaan deze beetje bij beetje klaar maken en dan ooit weer eens origineel. :thumbup: maar nu staat ze eerst in de winterslaap lekker onder een dik kleed op winterwielen. |
Blijft een super auto, en 6 bak lijkt mij ook wel wat
|
pfff blijft een machtige kleur! en een dikke setup van velgen!
|
keurige wagen nog steeds! bewuste keus voor de overstap terug naar Geladen rijden?
|
Nee geen bewuste keus nee maar wil er weer een Glader motor bij hebben voor als ik hem ooit weer origineel wil maken.
|
All times are GMT +1. The time now is 09:31. |