ben heel benieuwd marco. sneak ziet er erg heftig uit :thumbup:
|
Quote:
Ja over een weekje of 3 hoop ik dat ze klaar zijn :D . Ben alleen nog niet uit over de bandenmaat... wil eigenlijk 175/50 voorom, maar momenteel kan ik daar weinig aanbod in vinden. Achter dacht ik aan 195/45, maar ik kijk nog wel even, 't is nog geen voorjaar ook :thumbup: |
zekker nette golf 2 :thumbup:
|
Quote:
Kleine update, van bovenstaande foto naar: Ze zijn dus weer in nieuwstaat. Heb ze laten stralen en poedercoaten in de kleur Snowwhite. Sorry voor de donkere foto's, had de camera nog verkeerd in gesteld staan. Misschien maar beter ook, want in de zon doen ze zeer aan je ogen :D . Afgelopen zaterdag heb ik banden besteld, dus zullen ze binnenkort wel te zien zijn onder mijn dieseltje :D |
dikke hoepels kerel maar dat wist je al ;) !!
gr. Martijn |
Ze zitten eronder! Donderdag kreeg ik m'n nieuwe bandjes eindelijk binnen, 195/45/16 nankang. Originele maat voor cupra's, en viel me niet tegen hoe mooi dat viel (had het hoger verwacht). Iets minder extreem dus dan vorig jaar, omdat ik de auto graag iets praktischer wou houden ivm dagelijk gebruik. Dat betekend dat ie nu dus flink hoger staat dan vorig jaar :D
Zo was hij dus tot gister. En zo was ie gistermiddag toen het klaar was. Schroefset is wel in dezelfde stand gebleven :thumbup: Vanmiddag ff een paar fotootjes geschoten: Ik ben er weer erg wijs mee. Wil alleen nog spoorverbreders van 10mm per kant achter. Dan moet ik de rand wel even omhoog tikken. Voor past het aardig, maar heb 'm vanmiddag toch een keer geraakt toen ik net iets te snel van een afritje kwam. Deze zal dus ook nog worden aangepast. |
hee marco! Lijkt super! Heel anders dan wat het was maar wel mooi zo!
|
Hij is weer rood met witte stippen! Mooi zo kerel :thumbup:
|
Quote:
Zal m'n onderschrift weer aanpassen :D . |
vind er geen bal aan ................... ;)
gr. martijn |
Ziet er erg plezierig uit ;)
|
Wat een wreed gebouw op de achtergrond waar is dat????
Ohja, leuke velgen. |
Gave wielen Marco! :cool:
|
Quote:
De oude kokosfabriek in harlingen dus, as i told you on the phone :D . Leuk om eens met meerdere auto's een shoot te doen, je kan er zo op rijden. Dank voor de leuke reacties :) :thumbup: |
Netties Marco, hij staat er weer kreas bij deze zomer.
|
WWWWIIIITTTTTTTT. Vandaag de diesel en later de gl ook nog even gewassen. Even een leuk fotootje gemaakt, hier komt de kleur veel beter op uit dan op de andere foto's. |
erg mooi hoor..
Gr Ronnie |
thnx ronnie! Nou vandaag maar even de diesel weer gepoetst, kan ie der weer een tijdje tegenaan :thumbup: . Kunststof weer even zwart. Was een poetsrijk weekendje zo :D . Het eindresultaat:
Interieur is het volgende schoonmaakproject :) |
Zo !! dat ziet er weer goed uit !
Velgen staan m ook goed Marco! |
Quote:
Moet ook wel nadat ie eens bij jou een kuurtje is ondergaan moet ie wel ongeveer zo blijven :D |
All times are GMT +1. The time now is 02:06. |