hmm, op een natte parkeerplaats is de quattro stukken leuker, maar in dagelijks gebruik in nl heb je er niet veel aan en is nóg een 100 kilo zwaarder
Maar terug over de v8 :) |
Evo lipje
't Is een hoop geld voor zo'n subtiel lipje, maar in mijn ogen zou het wederom een sportief maar klassevol kersje op de V8-taart zijn... |
Echt een super vette auto dit.
Zeker met die Gouden BBS velgen. Ik heb hier diverse schaalmodellen van van deze auto en heb zelf ook nog eens gekeken om zo iets voor erbij aan te schaffen. Voor de aanschafprijs hoef je het in ieder geval niet te laten...maar de bijkomende kosten he :shake: |
Scherp gespot die spoiler!
De V8 is nu trouwens voor ook goed verlaagd, zal binnenkort even wat recentere foto's plaatsen. Heeft nu een betere 'stance'. Bedankt voor de complimenten Audilimbo! |
waar blijven die foto's????
|
Paar quick pics van VAG-Fest (met dank aan Jaap en Christiaan) |
:wuv:
|
ja, mooi :)
|
Mooie wagen Stijn, maar dat wist je al :D
|
|
Quote:
Dit is helaas geen echte, maar een in Belgie omgebouwde V8 :) |
Heb je deze foto op groot formaat voor mij, en zonder volksforum logo. Wil een nieuwe achtergrond op me pc... Wat een geweldig dikke audi dit!!! |
|
Ik raak iedere drempel met z'n buik, dat is erg lastig (is inderdaad door de lange wielbasis, hij 'staat' gewoon over die Nederlandse drempeltjes 'heen').
Gelukkig is het de uitlaat maar, dat is vervangbaar. Verder is onderhoud inderdaad erg duur, maar het scheelt veel als je het zelf kan natuurlijk. Al met al nog altijd een heerlijke auto waar ik erg blij mee ben. Overigens is het al lang geen daily meer zoals de titel zegt, maar een van de verzameling die voor speciale gelegenheden af en toe eens buiten komt. |
|
't was gezellig gister, hij staat er weer netjes bij (al zeg ik het zelf :D )
|
Blijft een dikke slee :D
|
BLING!!! Ik zie daar een hele dag flink poetsen aan werk!!!! Christiaan de poetsert! |
wat kost je?
|
Quote:
Meters maken ja.. tering, motorkap is net zo groot als de rest van de auto :D |
All times are GMT +1. The time now is 04:58. |