nou na een drukke tijd van verhuizen, een nieuw huis bouwen en veel werken zullen we er maar eens aan beginnen want de 16e van sept moet hij klaar wezen
|
ohja.. wat voor een maat apadterplaten moet ik hebben...
Porsche gullideckel 7j.... |
De s4 7j wielen die ik heb gehad kwamen ook onder een golf 1 vandaan en die waren voor met adapterplaten 30mm = et35 en achter met adapterplaten 50mm komt neer op et15 met 195-40-16 bandjes hoop dat je hier iets aan hebt.
|
pfft dik project zeg alles gelezen en brr mooi hoor :)
|
Quote:
:confused: :confused: Ik denk dat je je vergist RJ, je bedoelt natuurlijk de 9e September :thumbup: :thumbup: Succes Groeten, LRR |
Quote:
Zal onderhand tijd worden :tongue: :D ;) Robert-Jan. Trouwens geen 8j's achterop????? |
prachtige einser!
zie m graag op 9 september in assen ;) |
Quote:
hij moet van mij!! heb m de wc en de badkamer enz klaar gemaakt dus heb gezegt dat ie nou maar eens moet opschieten met die einzer!! maar ja robbie bobbie kenende!!ik hou m we een vlammetje onder z,n bibs! :D :D :D |
Is ie al af?
|
Nou nog niet maaaaaaar hij heeft zijn wielen wel bij mij gebracht...... :screwy: wat ik er mee moet weet ik ook niet.... :rolleyes:
|
Quote:
Zo hee ik heb ook nog reacties hier op mijn topic... ;) :thumbup: Als je een tijdje niet gekeken heb krijg je dat he! Hee super daar heb ik zeker wat aan! Danku Erwin! Quote:
Ja zit heel wat werk in al de afgelopen tijd.... Quote:
Ga ik proberen! maar ik beloof niets... Haastige spoed is zelden goed!! :rock: Quote:
Nee geen 8j's, ik vind het persoonlijk mooier als ze wat mee naar binnen staan en dus lager kan!!!! Heel belangrijk!! AAAAAN DE GROOOONNND met dat ding Quote:
:screwy: :screwy: :screwy: Quote:
Polijsten... wat dacht je dan!!!! :screwy: :thumbup: Nou even een klein updatetje, de brandstof pomp en de rest van het brandstof systeem is voor elkaar! Er ligt ook weer een andere kabelboom in voor achterin. Het probleem was dat ik de oude erin had gemaakt en daar zat geen aansturing in voor de brandstofpomp... :redface: Het injectie en de rest is ook zover, nieuwe spanrol en tandriem (altijd doen!) Ook de kabelboom voor voorin is al in de motorruimte gelegd. Dus stapje voor stapje komen we dichterbij! Ik zal volgende week ook even wat foto's posten wanten daar geilen we op he!!! ;) ;) I Keep you posted! :rock: |
Godsamme wat een mooi exemplaar. Hoop dat het gebakje van mij ook zo mooi zal worden.
|
Heb je al foto's???
:) |
Dit is hem dus geworden!
Mischien dat sommigen hem al hadden gezien tussen de andere foto's! Zeg maar eens wat je ervan vindt!!! Nog meer???? :D |
echt heel dik! :thumbup: super bakkie
|
ik heb hem even in het echt bekeken, maar wat zie Golf er goed uit zeg!!
dikke respect voor jou kerel!! Heb ook even het hele topic van jou gelezen!! :woowoo: Mooie auto met mooie wielen!! :thumbup: |
Quote:
Ja die wielen moeten sommige mensen aan wennen. Ik vind het wel dik staan vooral met dat hele kleine gepolijste randje, dat komt mooi overeen met de chrome sierlijsten. |
zeer nette en strakke wagen :thumbup:
|
Op de een of andere manier vind ik hem heeeeellllleeemmmaaalll geweldig !!!!!!!!
|
Quote:
.... een of andere manier.... jaja.... :screwy: :screwy: :woowoo: |
All times are GMT +1. The time now is 07:47. |