yikes dat is wel jammer maar goed dat je het gezien hebt en komt wel goed ;) iniedergeval succes ermee gozer!
|
Quote:
Mooi he, hoe beter je je best doet, hoe meer je tegenkomt :D |
Quote:
tot nog toe valt het hard mee,dit is de enige plek die ik van te voren niet had gezien.de basis is echt knetterhard en tectylvrij,ideaal dus. weer lekker bezig geweest,eerst de gaatjes voor zijstrips en lijsten dichtgelast; andere kant,in de menie,hier is ook het stukje wielkas te zienj wat ik heb vervangen; oppervlakteroest van het achterpaneel afgetold en in de menie; heftruck erbij zodat ik makkelijker bij de bodem kan; heb de achteras,aluminium hitteschilden,uitlaathangers etc etc eronder weg en ben begonnen de bodem gedeeltelijk kaal te tollen,nu ga ik eerst even eten. |
Netjes hoor :thumbup:
|
uitlaat al onder het turbo blokje gemaakt?
|
Nee is nog niet binnen....
|
Interessant topic om door te lezen ,en wat een mooie velgen krijgt de MK1 :eek:
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het totaal plaatje en hoeveel paardjes er nu onder de motorkap zitten. Goed bezig Gerben :thumbup: |
thanx!
vanavond gezellig met ruurd verdergegaan,achterste gedeelte van de bodem en voorste wielkasten zijn roestvrij en staan in de hamerslag. the master@work; zo staat het er nu bij; ik heb bewust alleen de plekken waar roest zat en bij randen/overlappingen de originele kit weggehaald,omdat het nogal een klerewerk is,daarbij zie ik het nut niet om dit overnieuw te doen[heb wel hier en daar een 'monster' genomen,om te kijken of het wel echt roestvrij was;)] zaterdag wil ik de boel afkitten,en hoop volgende week de 'voetenbakken' dicht te lassen,dan kan daar de bodem ook klaargemaakt worden. |
goed bezig!
mijn wielkuipen inderdaag ook enkelt de plekken gedaan die vroegen om wat werk het orignele lekker laten zitten.. wat zou nou feitelijk precies je plannen met de mk2? :tongue: |
Mag ik vragen waarom je de gaatjes voor de lijsten hebt dicht gelast Gerben?
|
Quote:
het moet nog steeds een racer worden,voor de rest is er veel veranderd. zoals het nu staat;complete techniek van een Corrado incl Plus-onderstel.exterieur eighties tuning in RS-blauw en op 17'' Cup 1 velgen. interieur tja zoals een racer moet zijn. douwe,de gaatjes heb ik dichtgelast omdat ik de zijlijsten lelijk vind,die komen er dus niet meer op. |
mooie plannen! ben benieuwd :thumbup:
|
Ik moet nou wel doorgaan met dit plan john,er is een complete corrado voor geslachtofferd en dat was me duur zat:tongue:
|
Quote:
Quitting is never an option :thumbup: Wordt dit nu een vr6? Geblazen of? |
Nee atmo,maar wil er wel iets meer uithebben dan de 190 originele paardjes.nog even wat research doen op dat gebied,240 vind ik wel een leuk getal;)
|
Quote:
:thumbup: |
Quote:
ITB's :D |
Haha ja als er al een C voor gesloopt is..
Kan je je indd beter aan het plan houden :thumbup: |
Quote:
red je zonder itb's ook wel joram :thumbup: |
|
Quote:
zeker :thumbup: |
VR6 - je weer verkopen Gerben?
|
Quote:
Is het ook ;) +1 |
Quote:
hoezo?heb er nog 1,als jij er ook 1 wil? |
Aha zo, nee dacht dat je je plannen veranderd had mbt de racer ;)
En een vr6? nou ik heb niks om hem in te zetten.... |
Quote:
heb een 2.9 voor de racer en een 2.8 te koop;) |
vanochtend verder gegaan aan de motorruimte,wat een rotwerk is dat.alles is ingesmeerd met was/kaarsvet/godweetwat,is een crime om weg te krijgen........grootste deel is schoon en geschuurd nu,onder de accu zat een gaatje,ook dichtgeknetterd.
onderste gedeelte moet nog:mad: toen kwam de postbode met [eindelijk!] de uitlaat voor de mk1; zou volgens de site een powersprint zijn die in 4-5 werkdagen geleverd kon worden,blijkt een novus te zijn die er 39 dagen over heeft gedaan om te verschijnen:screwy:maargoed dat ik er niet de hoofdprijs voor heb betaald. toen de zin van het schuren/krabben/ontvetten er af was ben ik wat anders gaan doen,heb ooit van alberto een jettafront en een regiment kapotte koplampen gekregen,even geinventariseerd en de netste spullen bij elkaar gezocht.uit elkaar,verstelling gangbaar gemaakt en de achterplaten geschuurd en antraciet gespoten; daarna de behuizingen schoongemaakt en de glazen gepolijst,ziet er weer super uit; ook nog even de bodykit bij elkaar gezocht,alle parkers en popnagels verwijderd en een scheur in de voorspoiler gerepareerd,helaas vergeten een foto van te maken. ben trouwens nog opzoek naar nette bumpers; http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=104006 dat was het voor nu,volgende week een mk1 update,als de pijp eronder gaat. |
Mooi werk hier. Ik vind je uitlaatlijn niet tegenvallen hoir. In tegendeel.
|
Quote:
ik ook niet,hij is precies zoals ik hem had besteld,als alleen het is een ander merk dan beschreven en hij is veel te laat.voor de rest hoor je mij niet klagen,zag dat de novussen over het algemeen zelfs iets duurder waren dus het zit mij dierbaar;) |
tis maar goed dat je wat te doen hebt, anders sta je toch alleen maar frikandellen te eten! :D
gaat wel lekker zo Gerben, motorruimte zal idd klote werk zijn om schoon te maken maar daar heb je dadelijk alleen maar schik van! :thumbup: |
haha salih frikandellen lust ik niet eens:D
|
oja,heb gisteravond deze achterlichten van roger gekocht;
alle verlichting word dus wit rondom. |
Nice wat ben je lekker bezig freek
|
kaassouffle's dan? :D
achterlichten zou ik het buitenwerk effe netjes zwart spuiten, of laat je die zo! :thumbup: |
Quote:
komt goed lil' bro! Quote:
dat houd ook op met 2:D:D lampen laat ik lekker zo,in gemonteerde toestand zie je niks van de zijkanten,en gezien het feit dat ze helemaal wit zijn vind ik het niet storend. |
net besteld,en ga een dezer dagen een set recaro speed's ophalen bij ruud. |
Bovenstaand lijkt mn eigen bestellijst wel haha! maar mooi spul allemaal. ben benieuwd. :thumbup: :D
|
Ziet er netjes uit ouwe
|
in de pauze verder gegaan met schuren......
schiet nou lekker op..... na het werk nog even geschuurd; word zo het nu uitziet woensdag gespoten. |
Damn... Hier wordt ook al niet stilgezeyen. :)
|
All times are GMT +1. The time now is 09:35. |