Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   ergernis (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52360)

Marcski 06-07-2010 13:56

dat ben ik met je eens ;)

Misha 06-07-2010 14:54

Je kan het negatief zien inderdaad, je kan het ook van de andere kant benaderen.. dat forummers puntjes uitlichten wat beter kan en op die manier hun zandpad-steentje bijdragen om iets te verbeteren, gaat niet eens specifiek over de meet maar in het algemeen :)
Trouwens, ik heb nog altijd een heel stuk meer positieve dan 'negatieve' reacties gelezen, dus 't is ook maar net wat blijft hangen..

Marcski 06-07-2010 15:27

dit ging niet over het Volksdub-topic, maar het "dingen die iedereen denkt"-topic.
Daar kan je bijvoorbeeld jouw laatste opmerking niet anders dan negatief en ronduit beledigend naar het gros van de gebruikers opvatten, los van de context en voorgeschiedenis.

maar goed, dit is niet het juiste topic om dat te bespreken, daar zoeken we wel een ander medium voor

steven16v 06-07-2010 15:31

Quote:
Originally Posted by Marcski
dit ging niet over het Volksdub-topic, maar het "dingen die iedereen denkt"-topic.

Klopt dat topic was van mij. En het werd er inderdaad niet leuker op. Dus een slotje was wel op zijn plaats vind ik persoonlijk.

Misha 06-07-2010 15:41

Quote:
Originally Posted by Misha
gaat niet eens specifiek over de meet maar in het algemeen :)
Uhu uhu .. dat zeg ik ;)

Dat topic begon trouwens ook een redelijke ergernis te worden (om hier maar even ontopic te blijven) :)

Marcski 06-07-2010 15:49

dan kan je zo zeggen, maar zo lees je het niet ;)

en omdat dat topic inderdaad een ergernis begon te worden deed deze knakworst er een slotje op

Misha 06-07-2010 15:53

Quote:
dan kan je zo zeggen, maar zo lees je het niet ;)

en omdat dat topic inderdaad een ergernis begon te worden deed deze kwankworst er een slotje op

Wat is er mis om je standpunt duidelijk te maken met behulp van een goed voorbeeld?

martiepartie 06-07-2010 16:01

Ga je dit topic nou ook al verzieken? Vraag aub even een telefoonnummer of PM met een moderator, je gezeur begint nu wel hele vervelende vormen aan te nemen.

Op deze manier maak je een van je persoonlijke vete een ergernis voor andere forummers.

Misha 06-07-2010 16:04

Hoe kan je een topic met als titel ergernis nou verzieken :D

martiepartie 06-07-2010 16:10

Doe eens aan zelfreflectie en lees je eigen posts van de afgelopen dagen nog eens door...

Ben het wel met je eens dat het een hele prestatie is om de grootste ergernis in een topic dat 'ergernis' heet te worden.

Maar aan de andere kant: Al schijtend kotsen is ook een hele prestatie, maar daar wordt ook niemand vrolijk van. :rolleyes:

Joentje 06-07-2010 16:21

Kan merken dat het weer etenstijd is :D

Mijn ergenis, zijn al die forum helden met hun grote muilen en op meetings met een boog om je heen lopen ... :D

breadfan83 06-07-2010 17:08

Ik erger me aan 't feit dat tegenwoordig niemand meer met zijn verdomde knoken van andermans spullen af kan blijven, en maar overal en nergens, dagelijks, auto's worden gejat of vernield of beide.

Joentje 06-07-2010 17:25

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Ik erger me aan 't feit dat tegenwoordig niemand meer met zijn verdomde knoken van andermans spullen af kan blijven, en maar overal en nergens, dagelijks, auto's worden gejat of vernield of beide.

Eindelijk een zinvolle reactie van jou...

Ohja, en iedereen nog bedankt op VolksDub, om flink aan me wielen en wielranden te zitten ;)

Area51 06-07-2010 19:15

Quote:
Originally Posted by Joentje
, om flink aan me wielen en wielranden te zitten ;)

:gay:

richard-polo 07-07-2010 08:52

Quote:
Originally Posted by martiepartie
Doe eens aan zelfreflectie en lees je eigen posts van de afgelopen dagen nog eens door...

Ben het wel met je eens dat het een hele prestatie is om de grootste ergernis in een topic dat 'ergernis' heet te worden.

Maar aan de andere kant: Al schijtend kotsen is ook een hele prestatie, maar daar wordt ook niemand vrolijk van. :rolleyes:

als ik jouw post lees word ik ook niet echt vrolijk en blij :rolleyes:
wat betrefd de Knakworst ;) jouw hoor ik alleen maar praten over sfeer, maar is die niet allang ver te zoeken als je elke keer een topic afsluit zonder dat het uitgesproken is? [dat denk ik dan}

dat jij je iriteerd aan mij zal me een zorg zijn :thumbup:
ik iriteer me wel vaker aan dingen maar dat wil niet zeggen dat ik me op ga hangen :tongue:

zo dat was mijn ergenis :D

Marcski 07-07-2010 09:01

hoe jij erover denkt doet er niet toe, wij maken het beleid op een manier die wij het beste lijkt.
Ben je het daar niet mee eens, spreek ons eens aan op een meeting, maar dat durven jullie dan weer niet...

Dit topic heeft allang niet meer het opbouwende karakter, maar zullen we het nog één keer proberen on-topic te houden en nÃ*ét over ergernis op het forum hebben, dan kan je ons op een meeting aanspreken.

richard-polo 07-07-2010 09:11

Quote:
Ben je het daar niet mee eens, spreek ons eens aan op een meeting, maar dat durven jullie dan weer niet...

:confused: waarom zou ik dat niet durven ..
Ik durf meer dan jij denkt :tongue:

Marcski 07-07-2010 09:15

held! het is wel goed zo

breadfan83 07-07-2010 09:26

Ik erger me aan vuvuzela's... gruwelijk...

Area51 07-07-2010 10:00

Ik erger me aan het voetbal en de daarbij bijbehorende puinzooi bij mij om de hoek.
(ik woon hemelsbreed een goeie 500m van het Jonckbloed/Lorenzplein af in Den Haag)

breadfan83 07-07-2010 10:04

Gisteren effe met m'n hond uit, schijnt ideaal te werken tegen die vuvuzela-blazers, 60 kilo blaffende kaken.

richard-polo 07-07-2010 10:14

Quote:
held! het is wel goed zo

zei de knakworst ;) . het is indd wel goed zo :thumbup:

Ik erger me aan mensen die op een oprit parkeren en je dan raar aankijken en zeggen je kan er toch langs :screwy:
{nee dat kan niet want jij staat op een oprit geparkeerd en het parkeervak ligt daarachter!!}

richard-polo 07-07-2010 10:15

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Gisteren effe met m'n hond uit, schijnt ideaal te werken tegen die vuvuzela-blazers, 60 kilo blaffende kaken.

Word tijd dat je wat meer gaat eten dan :D

steven16v 07-07-2010 10:19

Ik erger me aan mensen die mijn vertrouwen beschamen...

BIEZELWERKS 08-07-2010 02:00

Ik erger mij behoorlijk aan die Mooi prater(s)!! die over van alles lullen, of alles denken te weten, na 3min. sleutelen compl. gek worden :screwy:
dan later onzin verhalen vertellen tegen anderen.!
En zo dus eigen vrienden de grond in trapt., en verneukt!!!!!!! :mad:
Dan ook nog beweren niks over te hebben voor een ander...?
Maar persoon niet kennen, of ooit gesproken te hebben. OOk zeker de moeite daar niet voor willen nemen.
Vervolgens opeens, zonder enkele reden niks meer laten horen!

Dit soort heeft in mijn ogen geen fatsoen of opvoeding gekregen, maar
wel denken dat ze stoer zijn.
:shake: :screwy:

:thumbup:

Tjaap 08-07-2010 02:20

Ik erger me aan belabberd nederlands.

Joentje 08-07-2010 08:20

Ik erger me aan mensen, die niks te makken hebben.. En over de rug van een andere leven ;)

GerardMkIIVR6 08-07-2010 08:42

Ik ERGER mij aan mensen die op een ander NEERkijken.

Richard 08-07-2010 08:46

kan je soms niks aan doen gerard als je een kop groter bent :D:D

breadfan83 08-07-2010 08:50

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Ik erger me aan belabberd nederlands.

:D

Quote:
Originally Posted by GerardMkIIVR6
Ik ERGER mij aan mensen die op een ander NEERkijken.

Dennis07 08-07-2010 09:00

Ik erger me aan mensen die iets van je willen kopen en 5 min. voor de afspraak afzeggen... Tenzij er nog wat geld af kan... Afspraak is toch afspraak?

Zollie 08-07-2010 09:15

dit zal wel een holy-repost zijn, maar als we het toch over verkopen enzo hebben...

ik erger me aan 'interessepeilingen'... een product raakt toch alleen verkocht als er interesse is??? dus elke verkoop is een interessepeiling, is een interessepeiling dan een verkoop zonder verkoop??

martiepartie 08-07-2010 09:21

Het beste antwoord op een "interessepeiling voor de liefhebber die weet wat het waard is en het staat niet in de weg" topic =

"Geen interesse".

GerardMkIIVR6 08-07-2010 09:37

Quote:
Originally Posted by Richard
kan je soms niks aan doen gerard als je een kop groter bent :D:D

Ja ok je hebt het gauw als je groot bent :)

De Pul 08-07-2010 18:52

ik erger me scheel aan mensen die een hoop babbels hebben,maar als puntje bij paaltje komt hun verantwoordelijkheden niet nemen.

Zollie 08-07-2010 19:10

dan erger ik me weer aan mensen die vinden dat ze overal wat van moeten vinden, alsof ze verplicht worden naar die foto's te kijken bijvoorbeeld...

over smaak valt weinig te twisten, live and let live

breadfan83 08-07-2010 21:21

Quote:
Originally Posted by Hugolf
Ik erger me aan spiegelreflexcamera foto's van een verlaagde Golf waar op de achtergrond zo'n typische amerikaanse "Chud" staat die semi-droevig, semi-verwaand naar de camera kijkt. De eigenaar, vaak gekleed in een skinny-jeans, moet dan zogenaamd verstand hebben van auto's en model staan voor zijn "trots". Terwijl een setje BBS met rode logo's en luchtvering de enige modificaties aan zijn auto zijn. Dit verziekt in mijn ogen de VW scéne op internet.

Wat mij dan nog meer irriteert, is dat er onder zo'n bericht waarin de foto staat, reacties van z'n emo-vriendjes staan als: "Awesome dude!" en meer van dat soort labiele uitspraken.

Doe mij maar een Golf 2 met vleugeldeuren en een blonde dame op de motorkap.

In een skinnyjeans kun je niet sleutelen. En als de nagellak niet mag gaan bladderen zou ik sowieso maar met m'n meidenhandjes van auto's afblijven en fijn een salon beginnen. :D

Quote:
Originally Posted by Zollie
live and let live

Quote:
Originally Posted by Paul McCartney, Axl Rose & Roger Moore
Live and let die

;)

Misha 09-07-2010 07:35

Ik erger me aan irritante mensen :)

Alberto 09-07-2010 07:36

Quote:
Originally Posted by Misha
Ik erger me aan irritante mensen :)

:goodpost: :)

breadfan83 09-07-2010 10:20

Ik erger me aan m'n schouder die alweer naar de haaien is! :chair:

All times are GMT +1. The time now is 01:06.