Hier is vannacht een beetje gevallen...
|
Quote:
Populair stukje daar bij de mac, http://www.youtube.com/watch?v=3tWM6_7HFxE toen lag er nog 30a40cm.. dan kun je niet echt snelheid maken.. later wel een snowboard er achter gehangen :cool: :D en nog ff een wintersplaatje |
Winter is ook nog steeds aanwezig hier
|
Gelukkig geen ABS, maar wél een handrem...
|
ook paar plaatjes van mn TD
D8 al dat het bij de mac in heerenveen was. Vorig jaar januari had we daar nog een meeting:P. |
Quote:
Leuke foto! Op de Putstraat in Sittard gemaakt? Richting de markt? ;) |
mijn scirocco in de sneeuw
|
Quote:
oh jawel.. was naast het stadion.. heb de 100 aan kunnentikken met een sneeuwstorm om me heen :D |
Quote:
Sorry voor de off-topic, maar wat een supergave Polo! Geniaal de vondst Polozwei :thumbup: :thumbup: :thumbup: |
Een paar foto's van mijn auto in de sneeuw
|
Een kameraad van me had laatst een paar leuke kiekjes geschoten in de sneeuw.
|
mist en - 15'c
Resultaat ;
:D :D :D :D |
|
Ik weet niet hoe het in de rest van het land is.. maar hier is het gewoonweg bizar! :wow:
|
Quote:
jeps hier ook. Lekkere bult stuifsneeuw bij de voordeur omhoog. Is toch minimaal weer 10a15cm gevallen. |
In Breda sneeuwt het weer nu.
|
na de 30 cm sneeuw die we nog hadden liggen hier is er vannacht nog eens een kleine 5 a 8 cm bijgekomen :) en flinke sneeuwduinen centimeter of 50 hoog
|
het gaat me aan het hart als hij buiten moet staan maarja nood breekt wet,hier nog een mooie foto van de winter.
groetjes pieter. |
zit nu omgeving zutphe en daar is ook wel weer wat gevallen, toen ik van huis ging lag daar niets vanmiddag maar weer is kijke of er wat licht daar :)
|
Quote:
Mooie omgeving :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 00:05. |