Quote:
hahaha, kost wat,maar dan heb je ook wat ;) Ben zelf ook wel erg benieuwd naar het eindresultaat ! Heb het wel allemaal in mijn hoofd zitten, maar of het ook word zoals je het bedenkt is altijd maar de vraag..... Ik denk wel dat het goedkomt !! :D |
Quote:
Kijk anders ff op de site, www.volksaddiction.nl De hele resto is daar te vinden onder: home -> our rides -> '72 VW181 idd de losse delen met de spuitbus gespoten, onderstel en bovenstel met de compressor. |
okee ga ik even doen
|
Quote:
Kom op, met een beetje gang erin moet budel toch ook lukken :wink: Als ik eens moet komen helpen dan hoor ik het wel........ |
Quote:
hmmm Keverpech komt ook nog een dagje helpen....... Dan schiet het zekers wel op ! Maar dan nog, zit ik nog met alle bedrading, alles aansluiten, APK.......... Word op z'n vroegst Spa dat ie af is, maar alle hulp is welkom ! |
Quote:
Ha stroom daar hou ik van!! :wink: |
Quote:
Ik ook ! In de keef ook alles nieuw aangelegd :D Heb de originele kabelboom nog van de kubel, alleen in het dash alle dubbele bedrading er tussen uit halen van de oorlogsverlichting ! Komt wel goed :p :rolleyes: |
Gelukkig anders heb je mijn nummer.
|
Quote:
Regel jij de bumpers maar ! Als de mijne af is kom ik jou wel helpen :D Budel 2006 naast elkaar zetten :D |
Quote:
Als het goed is liggen de bumper al op de zaak. Alleen nog even op maat maken. |
Quote:
NICE ! Zal vanavond eens kijken of ik de hoekstukken van de voorbumper kan verwijderen, die is toch niet meeer te redden ! |
Dan kijk ik wel ff mee! :D
|
Quote:
Meet gelijk de lengte even precies op dan krijg je ze op die lengte weer retour. En ik wou dat ik zoveel hulp had als jij.Of komen die gasten alleen je bier opzuipen :biggrin: |
Quote:
Yep, en de bbq ophalen :D |
Quote:
Kijk dat zijn de betere geluiden. :cool: |
Quote:
Is goed gozer ! Vanavond ook ff de remklauw(en) monteren, enmeer van dat soort ongein ! zie je wel verschijnen :D |
Quote:
Nee, die komen echt helpen ! Ennuh, ik heb alleen koffie/thee/cassis/red bull in de garage, anders kom ik nooit van mijn imago af :tongue: |
Quote:
Oh VAAA is het toch? VolksAnonimeAntiAlcoholisten!! |
Quote:
Klopt niet helemaal......als ik drink is het dus geen anti, en anoniem doe ik het ook niet :D :D |
;) hee volksaddiction je bent je line-lock vergeten
|
All times are GMT +1. The time now is 00:48. |