Ziet er al heel goed uit Siep !
Komt wel weer goed met deze mk1, net zoals de gti ! Trouwens een vraagje, wat voor maten velgen had je toen onder die edition blue. Met schmidt revolution ? En hoe laag had je hem ? |
Quote:
Nee je nieuwe wielen :D Mischien is dat wat voor mij in de neon kleuren haha Thanx mate |
Quote:
Aflakken in Groenlo. Dacht het niet... Dat ouwe spul gaat richting Enskedeeeeee :D Heb nog wel een setje RS'n for sale! |
Dr boblin :D
ja hoor daar mag die ook heen van mij als die maar in de kleur komt! Heb net met yoeri gebeld en hij gaat morgen avond type 1 aflakken :thumbup: Dus gaat helemaal goed komen. En nee heb geen rsjes meer in de handel ! zie je volgende week ! Bas,Hugo en ik komen dan die kant op. EN SLAPEN BIJ JOU! eN IK TUSSEM JOU EN VROUW IN :spankit: MAAT |
Quote:
ow haha dat zijn audi a8 wintervelgen. :cool: zal hem goed staan :thumbup: |
Quote:
Ik heb nog wel RS'n in de handel... dat bedoelde ik! ;) Misschien is het iets voor Bas :D Komen jullie deze kant op? Laat maar weten, dan maak ik de schuur klaar voor jullie, haha! :D Maar als jullie hier willen pitten, dan moet je het ff laten weten. gaan we 's avonds lekker dronken worden hier!!!! :thumbup: |
Quote:
YES!! :thumbup: |
Stelletje zuiplappen! :D Haha!
Ben benieuwd naar de foto's van het resultaat Siep! Zou ook weer eens langs kunnen komen maar ben nogal druk met mijn cursus. Over 6 weken ben ik assistent autotechnicus :redface: |
gruwlijk mooie mk1!
|
Nou maar weer eens een kleine update.
Gister de diesel weer opgehaald uit Enschede . Takke eind rijden, maar was zekers de moeite waard! Yoeri heeft erg goed z,n best gedaan :thumbup: BEDANKT VRIEND Nu kunnen we weer beginnen met opbouwen :D Wat er allemaal nieuuw op komt is Nieuw remschijfen GTI/Nieuw Klauwen/Remblokken/Remslangen Nieuw opendak rubber/En nieuwe chromen pezen der in :D Hier de foto,s van hoe die der nu bij staat :D |
Gisteren ff in het echie gezien,
maar staat er idd. netjes bij! ;) |
:spankit: super maatski damn.
|
Jajaaaaaaaaaa :D
We zitten niet stil hoor hier in Hallum city :thumbup: Ziet er piekfijn uit ! Kan ik aankomend jaar met 2 einzers naar de meeting. Alie in de gti en ik in de diesel :D Of toch maar anders om ;) Wanneer komst es ffkes kijken Gerard? Gr siep |
Ziet er weer netjes uit. De heren in Groenlo hebben netjes werk geleverd ;)
Gauw afbouwen en volgend weekend rijden zeker :) |
ziet er erg goed uit mc jappie.
hoop dat die van mij er ook nog eens zo er uit komt te zien. |
Quote:
Hahaha Nee rustig aan opbouwen :D Heb de tijd wel, en kan op de fiets naar het werk. Ja zekers de mannen hebben erg goed hun best gedaan! En dat in 3 zaterdagjes :thumbup: De eerste dingen heb ik er vandaag alweer wat op gezet dus gaat goed komen. Morgen eerst beginnen met het hemel weer vast te plakken. En dan zien we wel hoe het komt Gr siep |
Ruurd ; dat zal ook wel weer goed komen :thumbup:
Gewoon ff doorpakken! Ik heb de diesel ook nog maar 4weken!en je weet wel hoe die er uit zag bij Folkerd! hoppa knalle zou ikk zeggen :rolleyes: |
Dat ziet er maar goed uit siep :thumbup:
|
goed bezig! :thumbup:
|
Quote:
bedankt jappie zal mijn best doen. :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 23:26. |