![]() |
ZIN IN!! Eerst zaterdag even de lachspieren los laten komen in drogeham!:D
|
Ik ben erbij met de Mk3 !
|
ik kom ook maar met welke ? :D ;)
molle weet het al. ;) |
is dat terrein van de hondenclub niet als parking voor niet-vag te gebruiken?
|
Quote:
nee moet maar niet vorig jaar is dat niet goed gegaan :D ![]() NIET VAG auto's graag parkeeren bij de sterrenwacht zie foto |
Quote:
Oe, houd ons nog even in spanning! :D |
Waren hier vroeger ook meetings? m'n oudste broer dacht dit nml. die meende hier vroeger aanwezig te zijn geweest :) ;).
En toen hij hiervan hoorde melde hij me heel enthousiast 'dan ga ik ook even mee' ;) :thumbup: wat gaat er mee: *Jetta mk2 *Polo Coupe *Audi A3 |
Quote:
in 1999 heb ik mee gewerkt aan een GTI meeting in drachten en er zijn in de jaren wel eens wat wilde meetings geweest de Damwoude meeting , een Jetta meeting enz maar zo als deze zo ver ik weet niet op deze plaats voor ons is dit de 2e keer hier wel zijn er Honda Goldwing treffens geweest op deze lokatie :thumbup: |
Special Act? Toch niet...
|
Quote:
als ik het aan tijd heb wip ik er ook ff langs |
Quote:
ja zeker toch gelukt ....kan je ook nog prijzen winnen ook :D |
Ik ben er ook bij met de Jetta
|
ik kom ook
|
Gister avond ook nog even bij wat mensen op bezoek geweest, die met een auto aan het klaar maken zijn voor het VAG treffen
Er worden kosten nog moeite bespaard om de auto klaar te krijgen daar in suameer . Top mannen :thumbup: Vandaag nog wat sponsors bij langs en dan kan vrijdag de eerste dingen worden op gebouwd ... :thumbup: |
24 graden, droog en half bewolkt, kan het nog beter?
|
Quote:
![]() top geregeld johan :thumbup: |
Quote:
Komt wel goed :cool: |
Quote:
vond hem zeker leuk worden :thumbup: |
Quote:
verklap je hier de surprise act alberto??? :D |
Quote:
:screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 21:25. |