hahaha, nee hoor, zal opzeker beter zijn dan hoe de mijne was....................
|
ich habe keine ahnung ;)
|
jaa heb het gezien, klinkt mooi hoor een G-60 . toppieeee
|
dus filmpjes waarin ie driftend bochies neemt en burnouts maakt kunnen we nog wel ff vergeten? :D
|
yep, moet eigenlijk de G-lader nog een soort van inrijden................
|
Hoop om hem ooit op 1 of andere meeting tegen te komen.
Is echt een golf van in m'n ''golf1 top10'' Heeel goed gewerkt.Chris ik kijk al uit naar een volgend project van je!! |
Over een uur á 1,5 uur is hij weer bezig met de golf 1 :p
|
Blijft een mooie kleur he Chris :)
This is my car :) |
WOW!! das een erg mooie kar man!! pirelli toch? ook met de gepolijste wielen.. geweldig!!:D
|
JA een originele pirelli :p , En nee,het zijn geen gepolijste wielen :D Deze glimmen namelijk zoveel omdat ze nieuw zijn :tongue:
Verders is de auto bijna in de zelfde staat als die van chris :) |
in dezelfde staat of uitvoering? .... :D
|
Beide ;)
|
Dan moet hij wel heel erg strak zijn !! Heb je zelf al een topic gestart met foto`s van jouw Pirelli?? zou wel graag wat meer foto`s willen zien !! super!
|
Wil ik wel eens een foto van je bodem zien.................. :biggrin:
|
hahaha die van Chris zal wel iets schoner zijn.... en witter :p
|
wouw ziet er echt op uit! weer een golf 1 gered! en hoe
|
en hoe hij is onwijs man...
ben net nog effe op de zaak geweest effe stiekem wezen kijken :P haahha moest effe de ambulance terug brengen dus gelijk maar effe gekeken wat ie gedaan had zaterdag... |
Das het enige dat ik niet mooi vind aan je gti chris, maar ach wie ben ik om dat te oordelen hahaha.
|
@pirelligti..................die kleur is orgineel zo op de bodem..........alleen vanaf de fabriek zit er gedeeltelijk wat nevel overheen van de carosserie kleur, en wax/tectyl.............
|
Het zal wel origineel van maar gelukkig zie je het niet.;) Maar dat maakt je auto niet minder mooi hoor:)
|
All times are GMT +1. The time now is 15:45. |