Quote:
Quote:
:D droog! je bedoelt zeker : ja er zit een deur achter me linker voorspatbord... Ziet er goed uit de golf! lekkere combo met die glimmende ronals :) |
pff even een kleine update:
ben nu bezig met dingen die al gedaan kunnen zijn zonder dat het ander werk belemmerd..en ik mist nog wta isolatie aan de binnenkant dus dat kon er maar vast opzitten, het is nog niet helemaal klaar maar de grootste stukken voorin zijn gedaan, eerdaags verder met de koffer en onder de stoelen. dit eruit: tot aan het metaal, dan is het stofzuigen ontvetten en dan kan ik gaan plakken. Het zijn matjes van 50 X 50 cm die je op maat kan maken voor de juiste pasvorm. Daarna de plaklaag op het plaatwerk duwen en met een warme fohn, naja ik had dan een verf afbrander, waarmee je het spul warm maakt en het zich daardoor hecht aan de ondergrond en meevormt zoals te goed te zien is aan lapjes die bij de handrem zitten. |
Netjes, zijn dat van die bitumen matjes. Die ze veel bij audio inbouw gebuiken?
|
Quote:
Hahaha, een deur, ik bedoelde natuurlijk een deuk :D |
ik weet niet of je ook audio in gaat bouwen of hebt? Zo ja zou ik nog ijverig doorplakken met die bitumenmatjes want dat is superspul....gaat je geluid echt mee vooruit. Deuren dak alles ermee beplakken :) hij wordt er ook nog wat lager van als je door blijft plakken :P
|
tsjonge jonge henk, wat maak je er toch een geweldig project van! good luck!
|
Als je die bitumen matjes ook in je deuren plakt en achter de panelen bij de achterbank trilt de boel dan ook minder??
|
Quote:
Jup antidreun Digifiz Airco pfff ben buiten het leren voor me tentame om druk bezig kebelbomen uit te pluizen. Heb een airco unit uit een corrado met alles erbij zelfs de dashboard delen welke anders zijn van het dash van de rado..niet dta ik daar wat aan heb maargoed beter teveel dan te weinig. En ook de digifiz vereist wat kabelzoek werk, ik zie af en toe door de kabels de het bos niet meer zeg maar :rolleyes: |
mocht iemand hier toevallig schema`s voor hebben liggen dan zijn deze altijd welkom !:D:D
|
Zo dat is dan inderdaad een bult werk, maar wel leuk. Succes ermee!
|
ats cup winterklaar gemaakt |
Staat erg leuk Henk, voor die schema's zou je contact op kunnen nemen met Ron21.
|
Ziet er niet verkeerd uit :) Hoe heb je die rode rand gemaakt?
|
Quote:
Bedankt! ken zijn website ook maar ik hoorde dat hij ook inbouw doet? Quote:
2 stuks heb ik afgeplakt en gespoten, daarna heb ik de andere 2 met kwast gedaan, dus spuitbuslak beetje spuiten in een dopje of bakje en dan met een fijn kwastje de juiste lijn trekken en dat 3 keer herhalen of meer. |
Inbouw doet ie ook ja, en hij doet het erg goed. We zijn elke keer perfect geholpen.
|
Die wieltjes zien d'r mooi uit! Weer eens iets dat niet iedereen heeft. :D
Wat kosten die matjes? En waar haal je dat? Als dat goed te doen is kan ik die kleffe isomatten bij mij er ook uit gooien. Ben benieuwd hoe die airco 't gaat doen. Zal wel lekker zijn zeg. |
Die rode randjes zien er best flex uit bij dat matzwart
|
Henk, ik heb die Haynes Manual wel in .pdf Daar staan ook alle schema's in. Hebben?
|
Hey ruben bedankt voor je aanbod maar ik heb de haynes manual in de garage liggen.
wat ik meerzoek is ombouw schema`s maar ik denk dat ik na de motorswap even contact zoek met ron21 en het door hem het 1 en ander laat bedraden, dus ik schuif dit even op de lange baan. |
golf is gesloopt...tenminste het interieur, bumpers en grill zijn eruit, voor de rest zit alles er nog in.
|
All times are GMT +1. The time now is 17:46. |