Hierbij mijn nieuwste creatie eens voorstellen:
1:43 Schabak Jetta MK2 Ik heb enkel wat lichte wijzigingen, enkele details en hier en daar wat kleur aangebracht.... En natuurlijk verlaging, wielen en Alu-uitlaatpijpje De blauwe is ter vergelijking nog standaard op de kenteken stickertjes na! Meningen over het resultaat zijn altijd welkom! |
zien er leuk uit!
kheb op het moment al een vroege bestelling staan van een beperkte opgave mk2 1:18 is helaas wel een resin en geen metaal |
Mooi model! Hopelijk komen ze meer met MK2's in 1:18
|
en aangezien me vriendin exact dezelfde renault rijdt. |
De rechter even flink verbouwd, zie de verschillen :D |
nog is paar fotokes van men ondertussen weeral sirieus uitgebreide collectie, heb schap meer in beslag moeten nemen om ze te kunnen zetten :D
alles in 1/43 de audikes de vw'kes in 1/60 1/64 enz... greetz Ronald |
Leuke modellen hoor en sommige zijn ook exclusief zie ik wel..? :thumbup:
|
Ik heb een vraagje, ik ben bezig met een model van een witte golf 1 GTI met rode grille enzo. Nu moet ik de maten van de striping op de deur weten voor het decals printen.
Is er iemand die zo'n golf heeft en ze op zou willen meten of iemand die maten heeft? Het gaat om deze golf: ik post zo ook even foto's van mijn vw modellen. |
Quote:
de meesten zijn vrij oud of zeer beperkte oplage ;) |
Hier zijn de beloofde foto's van de modellen die op foto staan, ik ben ook nog bezig met een t1 busje, een hotrod op basis van een cabrio kever.
Mijn zelfontworpen golf 2 cabrio Mijn 1300 kevert (moet nog even de treeplanken erop zetten) Mijn golf 2 GTI Dit is ongeveer wat er nu aan vw modellen in mijn vitrine staat, ik heb nog veel meer andere automodellen gebouwd van vele andere merken. Ik heb pas een tijd terug ontdekt dat vw gewoon mijn merk was als het ging om modellen. ik ben nu bezig met dit model: Het is voor mij erg lastig om hem fabrieksorigineel te krijgen, ik heb bijna geen foto's van de onderkant en het complete rem systeem. Inmiddels zit er een heel systeem onder met alle verbindingen zoals ik denk dat ze horen. mvg sleurhut |
1:50
|
zozo. diep in de buidel getast?
|
ik heb eigenlijk weinig modelauto, meer modelvrachtwagens, enkel alleen van het merk siku
alles staat nog bij mijn ouders, linkermuur van de hobbykamer staat ook nog vol, ooit maar eens tijd en ruimte zoeken om het over te huizen |
die dieplader met die graafmachine had ik ook, alleen dan met een MAN ervoor.. helemaal kapot gespeeld dat ding. was mn favo auto-tje toen ik klein was.
En ik zie links ook die twee-assige caravan. was ik ook gek van. Geloof dat er bij mij een G-klasse voorhing |
voor mij ook herkenbare vrachtwagens tussen die siku's :tongue: ook de graafmachine, 2 planken lager de rode meck met diepader en space shuttle en nog wel wat van dat soort dinge
@ Audidude, jij heb een zwarte mk2 in je verzameling staan, ik gok 1:24 is dit zo'n bouwpakket? |
Ik heb ook en aantal trucks van Siku, die waren qua kwaliteit netjes van prijs.
|
Vintage r.c. cars. Golden Eagle van Marui. 1/10 electro. In 1988 mijn eerste rc auto. En heb hem nu weer terug? :thumbup: En deze werd mij nog zeer geschikt aangeboden..? :eek: SOLD!! :D Vintage Ferrari F1 rc car. electro. FG. Competition. 26cc Zenoah. 1/5 Ong. 100 km/u. :screwy: |
en weer een er bij :mrgreen: |
Quote:
158,- kost deze . |
ik heb een paar dagen geleden ook weer wat leuks binnen gekregen :D
schaal 1:43,maar om een idruk te krijgen,heb ik even de sleutel van de 1:1 Rallye er bij gedaan ;) jammergenoeg maar in een oplage van 300 gemaakt. |
All times are GMT +1. The time now is 11:46. |