Ik zal ook een donatie doen:
|
Hier de foto`s geschoten door mij..
Audi TT va Henk Eddyvw en zijn cleane 16v zonder airride Egon en de Einser Gr Ronnie |
Quote:
wat let je, hij is te koop :thumbup: |
Apparaatje is uit 1984.. zoveel omgebouwd dan maakt die ragtop/ovaal-conversie ook niks meer uit :D
Neemt niet weg dat het een gruwelijk ding is, de jongen die 'm heeft gebouwd zat bij me op school in Boxtel. Toen was hij nog matzwart, ook een hele vette look.. alleen net wat meer mainstream als deze geile gele! |
Quote:
Abn-bank. ;) |
Quote:
En wie heeft em ook geel gemaakt? (omdat matzwart te mainstream was)... ;) |
Dat staat er toch?
Quote:
|
OK, 2x lezen maar ik snap hoe je het bedoelde... Toen jij daar op school zat was ie nog mat zwart. Dacht dat je bedoelde dat Joey em matzwart verkocht had en de auto daarna geel gemaakt was.
En om niet teveel off topic te gaan, een foto gemaakt een week voordat ie uit elkaar ging om geel te worden. :D |
Quote:
chris,maak jij nou eerst die mk2 maar eens aan het lopen :tongue: ;) |
Quote:
Toen ik bij 'm op school zat was hij matzwart, in de zomervakantie daarna (meen ik) is hij geel gemaakt door Joe zelf.. ik weet nog dat ik met m'n zatte ballen op het gala vroeg aan 'm wat hij nu weer van plan was. 'hou keversite maar in de gaten..' kreeg ik toen te horen, toen had ik de blauwe '60er. |
Quote:
pffffffff wat een dikke bak!!!! |
|
Dit is wel een hele dikke Lennart! Nice! :thumbup:
|
kuch stof proest...
|
|
Quote:
met 200 door de werkplaats :thumbup: |
Meer spannends heb ik niet...
|