Goed bezig Gerben! Netjes!
|
very very nice!
|
ziet er heel keurig uit :thumbup:
|
thanx,nu eerst even op vakantie.daarna ga ik verder:jacks:
|
Lekker bezig :D Goede vakantie ook!
|
Ben wel benieuwd hoe dit gaat draaien. Ziet er allemaal leuk uit, en best netjes hoor.
|
zo,vandaag weer lekker verder gehobbied.
eerst de spaghetti maar eens los onder de kap gegooid om te zien waar en hoe alles moet komen. alles een beetje in de juiste richting frommelen en kabesl inkorten/verlengen... alles op de juiste plaats,goede vorm er in gebracht met hier en daar een tapeje en trekbandje; final result,alles netjes ingetaped met originele weefseltape; en alles aangesloten in de auto; resulteert in; https://www.facebook.com/video/vide...405038129556357 |
lekker hoor!
nu nog de uitlaat goed aansluiten haha :P of hoort het zo? |
Quote:
nee,zit alleen nog maar een downpipe aan;)hoort wel wat vreemd als het zo tegen de vloer aan klapt:d |
morgen eerst wat probleempjes oplossen:(heb een nasty waterlekkage achterop de kop,denk dat het thermostaathuis gescheurd is,en de stappenmotor is gaar.[toerental loopt heel langzaam op naar bijna volgas]
|
super dat ie loopt ,dus nog een paar kinderziektes en dan proefrijden :thumbup:
het geluid doet me denken aan mijn td'tje zonder downpipe :D |
hoord mooi maat gauw eens een blokje om er mee en gas geven.
|
Ziet er netjes uit hoor :thumbup:
Ik kan alleen niet volledig terug vinden wat je aan het bouwenbent. 1.6 benzine met injectie en turbo?? |
Quote:
in grote lijnen,1.6 aea motor met digifant1 van corrado g60 en garrett blowert. |
lekkage opgelost,resterende delen eraan gemaakt en naar buiten gereden,nog geen meters gemaakt want er zittten nog geen remmen op.maar hij heeft dus opeigen kracht gereden!;)
druk is nu afgesteld op een halve bar,lijkt me mooi om even in te lopen.....alleen de uitlaat moet er nog aan,dan is ie motorisch klaar. even wat pics buiten.... motor heeft warmgedraaid,temperatuur blijft goed,zowel van olie als van water,alles werkt en is lekvrij. en weer een filmpje; https://www.facebook.com/video/vide...405334196193417 |
superproject, damn.. ziet er ook netjes uit. :thumbup:
Mooie is dat je deze combi nooit ziet, super :thumbup: |
Gaaf hoor! Turbo fluit lekker. Neem je `m mee naar de Nordschleife? :)
|
Quote:
dat wil ik wel graag,maar moet nog wel eea gebeuren.....oa heb ik mijn interieur nog niet terug van de bekleder,buitenkant moet afgebouwd worden,remmerij moet er weer op.meeste zie ik tegen het maken van de uitlaat aan,is altijd vervelend werk. |
Meen je dat nou? Ga deze zomer ook de uitlaat fabriceren voor de Luup...lijkt mij juist mooi; partij buizen inkopen met verschillende bochten en dan maar zagen en lassen.
|
Quote:
kom mijne ook even doen dan ;) :thumbup: |
neuj!
|
Nice Gerben !!!
|
hoord super gerben fluit mooi.
|
Nice en idd leuke fluit
|
leuk brultorretje :thumbup:
|
Quote:
hoeft ook niet meer,heb net de downpipe verlengd tot waar normaal de kat zit zegmaar,en toen was ik er zat van en heb net een powersprint groep a rvs catback systeem besteld.voor die centen kan ik niet gaan lopen klooien,en het ziet er 1000x netter uit dan. ben maar verder gegaan aan de binnenkant,dash weer in elkaar en nieuw stuurtje erin.morgen 2 stukjes dorpel lassen,kriksteunen zijn helemaal verkracht dus las ik nieuw in. iedereen bedankt voor de comments! |
zag het filmpje daarstraks ôp FB, ben benieuwd voor je test ritten. :thumbup:
|
Nice gerben :thumbup:
|
even bewijs dat ik wel degelijk aan de g60 bezig ben;)het laswerk schiet al lekker op.
moet zeggen,je kunt het beter zo doen,dan ga je elke keer vol goede zin heen. |
goed bezig!
Blijft dat luchtfilter trouwens? Kan wel eens funest voor je turbo zijn namelijk.. |
Quote:
hoe bedoel je?je denkt dat ie niet genoeg filtert? |
Quote:
kijk gaat de goede kant op :thumbup: |
Nice gerben :thumbup: moet nog 2 weken dan heb ik ook vakantie kan ik wel ff keer komen helpen :thumbup:
|
goed bezig
en die rolbeugel achterin mag ik ook graag zien met beetje vermogen is dat wel goede aanrader succes |
Quote:
yup |
thanx jongens,@arjan,ik moet bijna weer aan het werk,dus dat gaat hem nog niet echt worden,dan worden het weer de standaard maandagavond:(
Quote:
is een complete kooi,de voorkant is uitneembaar ivm dash. Quote:
ben er niet zo bang voor;) |
goed bezig Gerben, respect voor al dat spaghetti-werk. Draadjes is voor mij niet weggelegd! :thumbup:
Ziet er wel super uit zo! :cool: Gauw de remmen eronder knallen en testen die hap! :thumbup: |
Veel te lang niet meer hier gekeken/ bij je langs geweest. Heel erg goed bezig geweest zo te zien! Mooi dat het blok er eindelijk in hangt en draait :)
|
Quote:
Als ik zie hoe je die ander aanpakt weet ik zeker dat dit ook een toppertje wordt!!! Ga ik volgen :thumbup: die powersprint is een goede keuze :D |
verder gegaan onder de motorkap,dat is nu klaar,alle overbodige beugels zijn weg,stukje schokbrekertoren gelast,accusteun verwijderd[zat ook een gat onder] en de kacheldoorvoer dichtgelast.wilde eerst alle gaten waar ik niet zeker het doel van wist dichtlassen en dan met opbouwen nieuwe maken,maar omdat ik veel zelf moet fabrieken kan dat net zo goed op bestaande gaten.de rest word dus afgedopt met originele rubber stoppen
[gewicht;)] verder gegaan aan het achterpaneel,was flink rot,eerst maar eens ruim uitgezaagd; randje erachter hersteld,en een stuk achterpaneel wat ik van de oude kas had bewaard op maat en erin; toen de wielkastrand RA hersteld,nieuw randje ingelast,helaas geen foto van. tijdens het wegkrabben van de kit rond het achterpaneel kwam ik een rot plekje tegen,dus maar even een luikje gemaakt,blijkt dit achter te zitten:( dus nog iets werk erbij..... |
All times are GMT +1. The time now is 09:30. |