Quote:
Denk dat je dan eventueel nog veel meer dingen kan langslopen met zo`n storing.....daarom is juist zo`n uitleeskast ideaal, deze gaat voor jou alles bij langs en geeft je de diagnose..zodat de monteur zelf niet meer alles bij langs hoeft. Nu was het een zekering, maar het zou ook gauw iets anders kunnen zijn wat wel een hele lange zoektocht had kunnen worden...en dan is 33eu voor uitlezen weer goedkoop in verhouding... En dat je moet betalen voor uitlezen kan ik best begrijpen...het bedrijf schaft zo`n kast aan en gaat dan niet de liefdadigsheidsdealer uithangen door elke auto met een storing gratis uit te laten lezen. + dat er een monteur mee bezig gaat...zulke dingen moeten gewoon worden betaald...dat is niets meer dan logisch. Ik kon altijd goed overweg met de monteurs van mijn dealer en was kocht daar geregeld onderdelen en daarom hoefde ik denk ik toen niets te betalen voor het uitlezen van de Lupo...dus uitzonderingen worden er gemaakt...ik denk bij elke dealer wel, maar ik zou het wel begrijpen als ik had moeten betalen. |
tuurlijk is eerst even uitlezen handig,maar om er zo'n bedrag voor te rekenen...
bij ons kost zo'n geintje een standaardbedrag van 20€,niks klein materiaal,gebruik apparatuur of wat dan ook. dan worden gelijk alle computers gereset. |
Tja, zo hanteert elk bedrijf natuurlijk zijn eigen prijzen. Een zekering is niet duur, maar waarom zou het flauwekul zijn om iemand te laten betalen voor een zekering? Een brood bij de bakker kost ook nog geen 2eu, maar die betaal je toch ook zonder te zeuren?
En dan nog...mijn lampje van ABS brandt soms ook...ik wou dat ik dat met 55euro kon verhelpen, maar helaas wordt dat zo`n 150eu...dus wees blij dat `t maar 55eu kostte ;) |
Quote:
Het grappige is dat sommige moddervreters het ook doen en daar word niks op aangemerkt :D dus waar maken we ons dan druk om :confused: Als Hun het kennen lezen is het toch goed |
Quote:
Wat een onzin.. Het ABS lampje brandt continu, dan doe je als dealer het volgende: Zekeringen controleren (hé, er is 1 stuk) Vervangen zekering = lampje blijft niet meer aan (misschien opgelost??) Testkast er nog even aanhangen GEEN MELDINGEN = GEEN PROBLEEM Geen probleem = niet betalen voor de uitleeskosten. Dat heet service. Zoals het nu gaat heet het geld aftroggelen. ;) Een OBD stekker inpluggen, testkast aanzwengelen en dergelijke is nog geen 2 minuten werk. Als ik mijn auto naar de dealer breng met een probleem waar de auto voor op de brug moet staat er toch ook niet apart vermeld: Gebruikskosten brug á 12,50 Oprijkosten brug á 5,- :screwy: Ik denk dat deze dealer de betreffende klant kwijt is. :cool: |
Quote:
jullie maken je er druk om, niet wij.. weet je waar ik me aan irriteer? Je eeuwige commentaar op ons. Als het je hier niet bevalt, wat doe je hier dan nog :rolleyes: |
Quote:
ja, omdat die bakker me niet nog eens 33 euro voor het gebruik van zijn oven rekent ;) |
Quote:
diegene die zich er het minst druk om maakt ben ik ;) en hoezo bevalt het mij hier niet? ik lees nog altijd graag de projecten :confused: Je moest eens weten waar ik me aan iriteer :rolleyes: |
lees de projecten dan, maar gedraag je verder en hou eens op met dat gezanik.
Opbouwende kritiek staan we absoluut voor open, maar het is wel mooi geweest met je negatieve gezeur, je hebt je mening nu wel duidelijk gemaakt |
Quote:
:iamwithst (denk ik :D ) |
Quote:
Lullig voor je, maar iedereen maakt wel eens een fout? Verrekte netjes dat-ie schuldbewust is, stopt en je zijn kaartje geeft om het af te handelen. Dat is helaas maar al te zeldzaam aan het worden... |
Quote:
:goodpost: Service waar vindt je dat tegenwoordig nog :shake: |
Quote:
:D :lmao: |
Waar ik me zo aan ERGER, zijn al die mensen hierboven die zich ergens aan IRRITEREN!
Je ergert je ergens aan, of iets irriteert je. Je irriteert je niet aan iets. http://www.onzetaal.nl/advies/irriteer.php De andere taal-verkrachterij laat ik deze keer maar even voor wat het is. |
^ Hier irriteer ik me aan ;)
|
Quote:
Kiek: http://tinyurl.com/2fbbqxj |
Quote:
:goodpost: :goodpost: :goodpost: Ik ben blij dat dit opgemerkt word. Al die ongeletterde zombies die zich ergens aan irriteren, die irriteren mij mateloos. |
Quote:
Wordt. ;) :D |
Om een voorspoiler te demonteren voor de APK... 35,00 euri rekenen.. :screwy: .sidemarkers AFKNIPPEN (volg het draadje schijndode dan heb je een stekker verbinding)
MAAR EERST het grafding kapot rijden!! dan maar bellen om te demonteren...sorry hij is te laag. Montage duurt een minuut of 5 incl opkrikken.. ja we hebben er drie kwartier over gedaan op een brug!!!... :wow: damn ook nog op mijn kosten pauze houden! Dut verhaal krijgt een staartje! FOKZOOI... |
Waar ik me vaak aan erger is dat er zo vaak McDonalds rommel langs de kant van de weg ligt....is het nou zo`n grote moeite om het spul thuis in de container te gooien? Of mag de partner er niet achter komen dat je bij de Mac bent geweest?
|
Quote:
+1 op mijn vorige werk was de KFC in de buurt.. zelfde verhaal.. altijd troep op de parkeer plaats.. Na een meet ff snacken: 1 keer flikkerde iemand het op de grond waar ik naast stond.. toen heb ik mijn maczak in zijn auto geflikkerd :rolleyes: en de zijne maar ff opgepakt.. doet wonderen.. 2 meter lang en 1,20 breed met over 100 kilo op de weegschaal...ramen dicht deuren op slot en volgas weg met je eskrot :thumbup: een goed milieu begin vaak bij de buurman :rolleyes: |
Quote:
Jij bent vermoeiend :tongue: |
Quote:
|
Als je andere mensen ongeletterde zombies gaat noemen, is het toch wel verstandig om ook op je eigen spelling te letten!
Overigens erger ik me er ook nogal aan. Zoveel VMBO-klanten die op Twitter hun blijdschap uiten door geslaagt met een T te schrijven. Ik denk dat die voor Nederlands toch echt een onvoldoende gehaald hebben! |
Sowizo Twitter :shake:
|
Quote:
sowieso? :D |
ik heb inderdaad maar niks gezegd van sowizo.
Dat wordt op zo veel verschillende manieren getypt zo en zo sobieso zowiezo echt te grappig voor woorden |
Quote:
Kak! Heb ik weer te snel ge-typed. :mad: |
Quote:
getypt :) |
Wij ergeren ons aan taalfouten, jij op jouw beurt ergert je aan ons :D
|
Quote:
Danku, dat wordt zoooooo (ja, ik weet 't, een paar o's te veel ;) ) vaak fout geschreven! Quote:
Als ik het goed heb, komt het uit het Germaans, en is het in de hendendaagse Duitse taal ook weer terug te vinden. Het betekent zoveel als "hoe dan ook". Het Duitse "so wie so" betekent letterlijk vertaald "zo of zo". Sowieso is dus de juiste versie. Zo en zo, sobieso, zowiezo, etc. zijn dus fout. Zoeyzo is dan weer wel goed, maar dat is een radio-programma. :D |
Quote:
Ik ga slapend rijk worden, want hier wordt me dagelijks toch een complete encyclopedie er doorheen verkracht. :D In dit topic had ik de eerste 5 euro al bij elkaar op pagina één volgens mij. :tongue: |
Dat betalende sponsors hun 'waar' ook in andere topics proberen te slijten, terwijl de regels toch duidelijk zijn.
Quote:
|
ik erger me kapot aan topics die gesloten worden omdat 1 knakworst denkt dat het genoeg is met gal spuwen!!
sorry ik ben weer aan het zaniken :D |
noem je me nou een knakworst omdat ik de sfeer een beetje normaal probeer te houden?
|
Was je liever een frankfurter genoemd? Of een bockworst? :D
Mijn ergernis is dat ik de afgelopen dagen binnen zit te werken in een ruimte waar 't 21 graden is, met kippevel/kippenvel op de armen terwijl het aan de andere kant van het raam heerlijk zonnig en warm is... |
Ik erger me eraan de het hier over knakworsten en bockworsten gaat terwijl ik hendige honger heb :sly:
|
sorry :redface:
:D |
Quote:
als je er toch om vraagt, ik was liever gecomplimenteerd met het feit dat we ons best doen de sfeer goed te houden ondanks een aantal personen hard hun best doen die te verzieken :rolleyes: |
Je weet toch hoe dat gaat; het is moeilijk om positief te zijn, je hoort vaak alleen maar het 'gezeur' en de negatieve punten.
Maar goed, als je er toch om vraagt :D ; ik vind dat de crew coulant is, en vooral op de achtergrond bezig met het 'bewaren van de sfeer'. |
All times are GMT +1. The time now is 19:50. |