@richard: thanx! :redface:
@huib: stalling is niet zozeer het probleem, maar bedankt voor het aanbod. ik hou er in ieder geval rekening mee mocht het nodig zijn :thumbup: |
hmm had toch verwacht dat ie wat sneller verkocht zou zijn ghehe. Jullie hoeven mij echt niet tegen mezelf in bescherming te nemen jongens, koop hem gerust hoor... :D
Grote dank voor de leuke reacties die overal vandaan komen... |
nou hij is verkocht,... erg dubbel natuurlijk (wat is het toch een mooie auto!!!!), maar ja, soms moet je keuzes maken. ik had er meer stress van dan dat ik er van genoot. ik heb er gewoon geen tijd voor momenteel. hij is naar een liefhebber gegaan (geen actieve internetter), die er redelijk grote plannen mee heeft: spuitbeurt, opgeboorde 1800 16v er in, etc. Dat zal allemaal goed komen vermoed ik.
Het leren interieur en de keihins komen binnenkort nog te koop, maar eerst even een twee weken druk op de zaak aan de slag. De e30's zijn er ook nog, ik moet maar even kijken wat ik daar mee wil. of houden, of verkopen. Ik zal hier op volksforum nog best zo nu en dan rondneuzen maar topics zie ik op hele korte termijn hier niet verschijnen, dus eigenlijk is dit na zo'n 3100 onzinposts een klein afscheid. Ik wil jullie allen danken (iedereen persoonlijk is wat te arbeidsintensief :D) voor de interesse, de hulp, de reacties, de kritiek, de lach en een traan, de inspiratie, de meetings, etc. DANK, DANK, DANK EN TOT ZIENS/HORENS/FORUMS. Ik wil proberen om toch zo nu en dan nog even een meeting te bezoeken (bijv Leeuwarden van VAG Fryslan dit jaar), dus ik zie een aantal van jullie ongetwijfeld nog een keer. |
Jammer van de Rocco, maar nog meer dat je ons een beetje gaat verlaten.
Misschien tot op een meeting, en misschien dat binnenkort het bloed weer kruipt waar het niet gaan kan, en je weer terug aan de VW gaat. ;) De Rocco heeft in ieder geval een goed nieuw thuis gevonden. :thumbup: |
gefeliciteerd man..
was al een beetje bang dat je te ver ging zakken met de prijs! maar ga er van uit dat je hem niet voor niks weg hebt gedaan... spreek je vast nog wel,wonen tenslotte in het zelfde uit de kluite gewassen dorp :D greetz marc |
:wow: :shame: :( :cry:
zucht.....toch had ik graag eens het gele en zwarte gevaar naast elkaar gehad.... naja, snel die zaak van je uitbouwen, bakken geld verdienen, huis afbouwen, vriendin gelukkig maken, en dan heel snel weer een scirocco zoeken :D |
tsja, ik eigenlijk ook wel maar soms moet je keuzes maken. hoe raar het ook klinkt ben ik er nu zelf een stukje rustiger van geworden nu hij weg is. ik hoef niet meer tegen de klusjes op te kijken die er nog moesten gebeuren, en waar ik simpelweg de tijd niet voor had. als je er geen tijd voor hebt kunnen hele simpele en leuke klusjes je op den duur enorm tegen gaan staan. nou ja, dat is klaar nu in ieder geval.
het bloed zal ongetwijfeld kruipen waar het niet gaan kan, maar eerst even investeren en bouwen aan de toekomst, dan is er straks weer meer om van te genieten :) |
Quote:
Jammer dat hij weg is, maar hij heeft iig een goed baasje. |
een update over onze daily (die inmiddels ook alweer flink gedateerd is 23-juli-2010 :))
oorzaak: de donkergroene hyundai excel meende nog net het oranje licht te kunnen halen. De bestuurder was hierop zo gefocust dat hij extra gas gaf en niet zag dat wij stil stonden. hij is zonder te remmen met ca. 60-70 km/u achterin geknald en heeft zo vijf auto's in elkaar geduwd waarvan wij de hardste klap kregen. Ik kan je zeggen dat het een hele ervaring is als het glas uit de achterklep je als een schot hagel inhaalt. Na medisch onderzoek gelukkig 'groen licht' :) gekregen van het medisch personeel. Nog maanden nekpijn gehad, maar nu is gelukkig alles goed. Gelukkig was mn vriendin toen nog niet zwanger! Nu rijden we een stock zilvergrijze Lupo 3L en een felblauwe Peugeot 206 en komt er in september een kleine als het goed gaat. Zo betrekkelijk is het leven soms... |
Dude... dat ding is raar krom!! :eek: Fijn dat je/jullie er zo vanaf bent gekomen!
En congrats met de zwangerschap :) |
ai das een naar ongeluk!heb er zelf net zo 1 gehad!!
geklukkig goed afgelopen gefeliciteerdmet jullie zwangerschap!!! groeten marc |
Hee kerel gefeli met het aankomende vaderschap.. blik is vervangbaar..
|
Damm dikke klappert geweest!
En gefelciteerd met jullie zwangerschap! |
zo da's een beste klap geweest :eek: goed dat het bij jullie mee viel!!
en ook van af deze kant van harte!! |
Zo dies kapot! flinke klap geweest, zo te zien. Maar zo als Richard al zegt blik is vervangbaar. En proficiat met de zwangerschap geniet nog maar van de nachten nu ze nog lang zijn.
Gr Ronnie |
Quote:
Wat hij zegt. Mafkezen zijn d'r op de weg zeg. :screwy: |
Bedankt voor de leuke reacties!
De lancia was inderdaad een mooie wokkel, zo krom. Eigenlijk best wel een geluk bij een ongeluk dat de auto zo zacht was anders was de impact voor ons als bestuurders veel intenser geweest. De achterbank zat strak tegen de voorstoelen aan er ging geen deur meer open. Best een lange kreukelzone in die lancia ghehe. Trouwens wel een overgang: Van 136pk 5cilinder diesel -> naar 45pk 3cilinder diesel :) Mochten er weer ontwikkelingen zijn, i'll keep it posted! |
Zo, weer terug van weg geweest!!! Vanaf woensdag weer terug op het asfalt in de vrije uurtjes. De afgelopen drie jaar is er veel veranderd: dochter geboren, uit de zaak gestapt, nieuwe baan, huis verkocht en andere weer gekocht, auto van de zaak en vanaf 23 juli een garage van 4x10m. Daar moest weer wat in en dat haal ik woensdag op. Geen vw, dus dat is even wennen! Ik zal binnenkort een topic aanmaken (er is vast wel ergens een non-vw hoekje), maar ben nu voor de andere benadering gegaan: Minder sleutelen, meer rubber op het asfalt! En dat is gelukt. Ik wilde harde acceleratie, RWD (drift), weinig vaste lasten en 4 banden (dus geen motorfiets). Dat is gelukt, woensdag meer... To be continued... Ik heb nog nooit zo'n brute hardcore rij ervaring gehad...
|
Welkom terug, dat Non-VAG hoekje heet hier het "Car-Café" ;)
|
Ah goeie! Welkom terug! Waar wonen jullie nu dan?
|
welkom terug! Kart gekocht?
|
Welkom terug
|
@ lennart, we blijven in Drachten wonen. Gaan per 23 juli van de Stationsweg naar het Morrapark (bij de kinderboerderij). Eindelijk een lekkere garage!
@ rené, yep! :) |
Karts zijn gaaf! Foto`s?
|
morgenavond haal ik hem op, zal donderdag foto's plaatsen!
|
..ik zag iets terug een lancia, weer een lancia wellicht?
|
Topper, welkom terug!
|
ik dacht een bmw? maar niet dus :D
|
ok ok, slight change of plans,... zaterdag haal ik hem op, dus hou vrouwen en kinderen maar binnen :)
|
All times are GMT +1. The time now is 00:53. |