@ pim.. is de corry alleen drop en wheels??
of ook overnieuw gespoten? |
ik denk een orginele donkerpaarse? al is het indd wel lastig te zien
|
Is Dark Burgundy. Ja ik weet, cheap ass camera :)
|
Ik heb er ook een paar 1/18
en zo 5 kasten vol |
mooie collectie! de alle onderste de norev met zender kit? dan heb je zo te zien alle norev's compleet :tongue:
golf 4 in 5deurs uitvoering is nieuw voor me |
Quote:
Die heb ik ook, heb bijna alles wat 1/18 is uitgebracht :thumbup: |
golf mk4 r32 1/18
otto is goed bezig
|
Scirocco van Otto ook binnen :)
|
Quote:
Ik zie op de foto's modelbouw kits liggen heb je die nog ? Grtz mike |
1:18 caddy? Welk merk is die?
|
De caddy is een ombouw body die je koopt op ik meen. het onderstel van een solido golf 1, bodemplaatje moet dan zelfs door midden worden gezaagd om de wielbasis lan genoeg te krijgen! kan er op het moment even geen info over vinden
correct if im wrong maar ik meende dat het zoiets was.. |
Heb er eventueel wel 1 te koop golf 2 edition one g60, origineel nieuw in doos vanaf 100 euro
|
Quote:
Dat klopt, is van een franse modelbouwer als ik het goed heb. Een kameraad van mij die maakte die dingen een paar jaar terug. Je moet inderdaad een complete golf 1 kopen en je koopt een body van de caddy en dan moet je alles overzetten op de body van de caddy. |
is hier een merk van bekend :confused:
|
Er staat op EBay zo n Caddy maar n lelyke uitvoering vind ik;
http://www.ebay.de/itm/VW-Golf-1-Ca...=item1c24f7de08 Deze zyn 10x mooier maar niet meer te krygen volgens my; |
Hier heb ik de mijne gekocht
http://kl-modeltuning.eshop.t-onlin...t-VW-Golf-Caddy |
Ik heb een heule kleine :D
|
ik heb door de jaren heen extreem veel modellen verzameld
heb nu ongeveer 1000 ferrari modellen en heb ook veel van volkswagen verzameld helaas geen foto's van hier een paar foto's van me kleine ferrari verzameling in me oude huis |
Caddy 1 van Wiking zie ik? Heb er ook zo een,.. Die is nog groot, het kan nog kleiner hoor :D
Golf III GL van Fleischmann,.. Schaal 1:160 Ben hem geregeld kwijt als ik de inhoud van de vitrine weer aan t afstoffen ben.. Heb er ook weer een aantal nieuwe bij: 1:43 Dampervan (TopGear series 2005 - The Channel Crossing) 1:43 Premium Classixxs VW T3B Rijkspolitie (Gelimiteerde uitgave van 500 stuks wereldwijd) En een 2011 Jetta dealeruitgave, eveneens in 1:43 Ook nog een paar niet-VW's maar gewoon omdat ik deze cool vond :D In 1:24: Ford Taurus Interceptor Concept 2012 En een '85er Dodge Omni GLH Turbo (Beetje gelijkenis met een...?) |
Iemand nog belang bij een Porsche 356 uit '61
is 1/24 en mag voor 15 euro weg |
Heb ook weer n model klaar;
Golf 1 met HTN's; Ben nu bezig met n Golf 5, heb in Duitsland Tarmac's laten vrezen; |
Gaaf Pim !
|
Dank je :) Hier nog n A4 met 19" Rotiform's
|
Ik ben niet echt een verzamelaar (meer) maar dit modelletje moest ik hebben :D
Shot at 2012-04-14 Shot at 2012-04-14 Shot at 2012-04-14 Shot at 2012-04-14 |
pirelli 1/18
binnekort te koop voor de liefhebbers
|
@. ronaroot : Gaaf man :shocked: Dat daar een model van is gemaakt!
Is die schaal 1/24 of.. 1/18. :cool: |
Het verbaasde me ook dat ze zoiets gemaakt hebben, en toen ik hem zag moest ik hem ook hebben :D
Is schaal 1/43 en zeer gedetailleerd. |
hele collectie gaat de deur uit..;) |
Quote:
Zeker mooi model man, het idee alleen al dat er een echt beeld is gemaakt. :thumbup: ..ik hoor wel,wanneer ik het modelletje kan ophalen. Oke. :D |
Heeft er iemand een vw derby 1977 als miniatuur? Of waar kan ik dit vinden? Lijkt me wel leuk om te hebben aangezien ik er mee rijd :-)
|
.
|
@ PimVW; kan ik niet iets bij je bestellen? Mooi man!!
|
Quote:
Heb ze volgens mij wel eens van majorette gezien maar de laatste jaren niet meer. |
.
|
Voor mijn EX vriendin gemaakt... voor kerst afgelopen jaar...
MINI cor: |
Ook weer wat modellen klaar;
Golf 5 gti met 19" BBSen en RS4 stoelen; Golf 5 Zender in wit gespoten en 19" Rotiform's en RS4 stoelen; |
die 19" inchen BBS heb ik ook voor de E30 M3 liggen..
nunogdetijdenzinvindenomheterondertezetten! |
BMW M3 1/10 electro. (Tamiya) Porsche 911 electro. (Tamiya) Dodge Viper 1/10 Voll. Carbon. electro. zeeerr snel! (Corally) Toyota LandCruiser 1/10 electro. uit 1987 (Marui) VintageToys. Monster Beetle 1/10 electro. (Tamiya) :cool: :D |
Sinds gister weer terug van vakantie,..
Uiteráárd weer wat leuke vitrine vullers gevonden ;) Heb alleen nog geen foto's van een paar maar als voorbeeldjes: Audi A4 STW "Pirro" in zowel 1:18 als 1:87 '85er VW Santana GLS ook in 1:18 En nog een nieuwe VW Amarok "Polizei" van de Siku serie.. |
Dit is mijn verzamelingetje.
|
All times are GMT +1. The time now is 20:03. |