al foto's van de camberplaatjes.. althans het resultaat daarvan :)
|
Quote:
Als wilt mag je een paar mooie schieten op VAGfest. Heb de auto vandaag nog 1cm lager gelegd achter. Camberplaten zijn gemonteerd, maar moet zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben. Had het wat extremer verwacht. |
Ook maar eens op dit topic reageren ....... :D
Ik ben niet zo'n man van de BBS hype ,maar ik vind die van jou met dat witte hart wel heel erg netjes ! Zeker in combi met de auto en verlaging staan ze erg mooi! Maar ik heb bij mijn auto's al een Camberverandering zonder van die plaatjes ,ik ben allang blij dat de banden nog wat normaal afslijten . Als ik achter mijn auto sta en kijk naar de achterwielen staan ze al scheef genoeg (,maar heb dan ook 9 j et 15 onder de jetta;s ,en 8,5 j et 03 onder de golf :D ) Ben benieuwd hoe dat bij jou auto is veranderd met de camberplaatjes ! |
Ik moet ook hier even zeggen ÜBER GEILE KARRE!! Bigtime Thumbs UP!
Het duurt nog wel even voordat mijn GTD SB er zo uit mag zien....... M.v.g. Arnauld |
Waarom eigenlijk geen platte ventieltjes erin?
|
Echt super bakkie Erik! :thumbup:
p.s Hoe ver ben je eigenlijk met je borbets :D |
Quote:
Quote:
Verder niet veel meer gedaan eigenlijk en nauwelijks er in gereden. Geen tijd ivm nieuw werk. Auto staat gepoetst onder het zeil achter in de tuin. Binnenkort alleen kleppendekselpakking en homokineetrubbers vervangen. Laat ik hem gelijk ook even opnieuw afstellen want sinds CO verandert is loopt hij erg brak als hij koud is. |
hebbe ze hem toch iets te arm afgesteld. ma zal wel goed komen toch!
|
Ik ben eens benieuwd naar de Borbets :)
|
Ik ook hoor. Foto`s.. zul je toch zeker wel gemaakt hebben hé?
Gr Ronnie |
Waarom heb je een setje winterbanden/velgen nodig als je de auto achterin de tuin dumpt? :tongue:
|
ERik, zag dat je me laatst op MSN wat wilde versturen. Helaas, zit hier in Wolfsburg, heb wel internet, slechte verbinding. En dus helaas geen goede MSN, alleen die hele oude... :(
Maar niet zo moeilijk doen, zet ff die foto's online met de Borbets... |
Quote:
:goodpost: |
Quote:
Nauwelijks betekend niet dat ik de winter door ga zonder auto. Zou jij met gepolijste BBS in de winter rijden? ;) Foto'tje heb ik wel gemaakt, maar het ziet er niet uit op dit moment. Stand achter is even hoog als met de BBS, maar voor moet hij meer als 3cm omhoog (standje boot dus). Post hem wel dit weekend eens. |
Achter ligt hij naar wens, voor mag hij een stuk omlaag! |
WOW.
Dat is een raar zicht aangezien ik bij jou alleen die BBsen heb gezien, maar dit is ook wel erg vet. Gr Ronnie |
Staat wel weer erg dik !
|
Zeer bruut Erik :thumbup:
|
Ziet er zeker wel netjes uit Erik.
|
Quote:
Gisteren antwoord gekregen dat er 5mm af te draaien valt hier in de buurt. Komend weekend eens kijken of ik even langs ga. |
vond die bbs'en anders ook niet mis staan...
|
Hey Gozer, en hoe staat het er nog voor daar in het zuiden ?
Heb je al lang niet meer gesproken, maar dat kom ook omdat ik eigenlijk niet meer zo actief ben in het VW wereldje, de golf staat alweer enige tijd stil en dat zal voorlopig ook zo blijven omdat ik volgend jaar er een jaar tussenuit ben ( Asië / Australië ) en daar flink voor aan het sparen ben. Zijn er bij jou de laatste tijd nog wat modificaties toegepast of staat het momenteel ook op een laag pitje ? Ik spreek je binnenkort wel weer. Groeten Willem |
Quote:
:thumbup: :) |
Hey Erik,
Wat ben je toch een gentleman. Jij in de auto en de vriendin loopt erachteraan :chair: |
lol, hoe kom je aan die foto? (nog meer?)
Heb je dan ook een foto dat ik haar hier weer heb in laten stappen? :D Quote:
Alles goed hier in het 'zuiden'. Verder zijn er geen modificaties meer t.o.v. bovenstaande foto. Ben langzaam aan bezig met motoronderdelen bij elkaar te sprokkelen. Lukt niet al te best. Heb een huis gekocht, dus het mag best rustig aan gaan. :) Veel plezier in het buitenland! |
Die had ik via de site van VW team de Snippeling. Staan ook pics op van mij met de golf van Frits en Edwin met de zijne...
|
|
vette foto, die laatste!
|
Waar was dat?
VAG fest ofzo? Of zien alle wegen er in Limburg zo uit? :D |
Quote:
Laatste foto is VAG Fest :thumbup: Gr Mac Jappie :D |
Zo! In de tussentijd niet veel gebeurt.
Dit is het laatste jaar dat ik met de auto rijd, daarna gaat hij uit elkaar. Ik heb inmiddels wel wat leuke dingen op de kop kunnen tikken voor de toekomst, zoals nieuwe Hella mistlampen en verstralers en nog wat grappig spul. Misschien dat ik binnenkort nog een setje velgen ga proberen voor die laatste maandjes. Hier een paar nette foto's voor Charly's afgelopen zondag (toen de auto nog schoon was :D). Waarvoor Misha dank! |
Erg mooie foto`s.
|
uitelkaar? waarom?
|
voor een vers snel edition waardig motorblokje als ik me niet vergis :cool:
nice erik, hele mooie edition. Jammer dat hij uit elkaar zijn, ach, wie weet zijn we gewoon tegelijk klaar ;) |
Wat voor motor komt er in.??
|
Nog steeds een 2.0 16V (ABF) met Throttle Bodies. :)
|
Super vette wagen.....!!!!!!! En mooi foto's inderdaad :thumbup:
|
Quote:
Kijk dit topic ga ik even volgen :thumbup: |
Wat een mooie golf is dit toch! :cool: Echt super!
|
Dikkie dik! ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 15:15. |