@Golf1__ waarom ombouwen is toch mooi zo :)
|
Quote:
je haalt me de woorden uit de mond hier de mijne. pas enkele weken in mijn bezit: |
Dikke velgen!
Wat zijn 't? |
ik heb geen idee.
en om eerlijk te zijn, ik vind ze afschuwelijk. zodra ik andere heb, gaan deze ook de verkoop in ;) |
stuur me dan maar een PB. ( als ze weg gaan)
|
|
bij deze beloof ik dat ze als eerste te koop worden gezet op het volksforum ;)
|
|
Wow, erg netjes! :goodpost:
|
Inderdaad een erg fraaie Golf.
Alleen jammer van het RV scherm maar je kunt niet alles hebben he. |
1.6 5 bak op gas. Bouwjaar 1981 |
van aanschaf tot eigen veranderingen.
1e 2e en 3e :D |
Blauwe op snel weg is super dik. heb je ook fotos van het interieur
|
Quote:
die heb ik zeker. |
Mijn '76er mk1.
Voorzien van een 1.9TD blokkie Zoek alleen nog iemand die de motor ff een beurtje wil geven.. Dus als er liefhebbers zijn....(A) |
mijn 83 golf 1 GTI.
|
mijn hok ook even 'showen' ;)
|
|
Quote:
Wat een gave wielen! weet je welk type en merk het zijn? |
Quote:
Momo's geloof ik, 4x98 als ik me niet vergis. Zien er wel stoer uit op de Golf! |
Quote:
momo vega.....alfa velgen :thumbup: vind ze super stoer staan zo |
Quote:
Klopt! :D Bedankt ook, Beetlegerk heeft mooiere fotos op z'n flickr staan maar die kon ik niet in dit topic kopieren.. |
dit is de mijne,
eentje van 1980 maar jammer genoeg al net met de grote achterlichten.:shake: maar gelukkig wel voorzien van een leuke fluit onder de kap ;) en al die bmw jonkies die met de auto van de papa rijden maar verbaasde gezichten trekken als ze niet mee kunnen! HEERLIJK! :D en nu met men A3 velgjes die eindelijk klaar zijn. |
Zal de mijne er ook eens op smijten dan, hoe krijg je direct de foto erop ipv die link..? werkelijk geen idee
Gelukt!! |
|
Gave 1!
|
ik kijk al een tijdje verschillende topics maar nooit mij 1 gepost ergens
ik heb dan sinds een paar maanden ook mijn droom auo gekocht kocht hem helemaal origineel met ja gelof het of niet 13000 km en een beetje hij staat nu inmiddels op 14000 km en is ook verlaagd met bbs rm eronder :D zelf de originele sticker van de dealer zit nog achterop en het sleutel zakje van diezelfde dealer :tongue: ik hoop dat jullie hem mooi vinden het is trouwens een 76 er |
Thnx Maarten, ben er zelf ook blij mee. Scheur er nu al bijna twee jaar mee rond als daily driver!
|
Quote:
Heb je meer foto van deze, perfecte machine. :eek: |
:screwy:
Beetje veel kilometers gelopen, niet? |
net over de 80.000 km gemaakt waarvan ik er zelf zo'n 15.000 op de klok heb gezet, met alle plezier!
Binnenkort weer de winterwielen eronder zetten... |
Haha ik bedoelde eigenlijk die rode, maar 80000 is ook niet veel! Onze '78er heeft inmiddels 86999 (?) gelopen...
ON topic: |
@Walravens: Mooie mk1 hoor !!!
|
hele gave/ nette auto die rode :cool:
|
Quote:
bedankt! |
Quote:
Een g60 blokje vind ik het best passen in een mk1! Maar hoe krijg je hem dagelijks gekeurd ? Is het standaard een gti of hoe heb je het voor elkaar ? :) Ferme wagen ! |
ik zal binnenkort mijn mk1 ook maar eens laten zien zit namelijk regelmatig op dit forum dus dat wordt wel eens tijd
|
mijn golfke 1.6td
grtz |
Echt hele mooie wagen!! :thumbup:
Helemaal mijn stijl! :cool: |
Quote:
origineel is het een gti aangezien deze kassen toch wat steviger zijn en er schijf remmen op staan. maar de keuring is een ander verhaal inderdaad hier in het flauwe belgie. even zoeken en via via met wat cash lukt alles he :) en eenmaal alles op het "tuning attest" staat is het eigenlijk redelijk te doen. dus 1 keer een beetje een grotere kost doen. (De remmerij van g60 moet gekeurd geraken, andere wielen want je hebt dan minimum 15' nodig en ja de motor natuurlijk :) niets is onmogelijk he :wee: |
All times are GMT +1. The time now is 04:51. |