![]() |
Thanks guys!
Quote:
Dat klopt, heb hem zo gemaakt dat hij blijft hangen en dat ik de balken naar buiten kan buigen. Quote:
:D |
hoe staat het hier mee herm? ben benieuwd.
|
Quote:
Wordt idd tijd om een update te posten :thumbup: Ben ermee bezig. |
Ben flink met de motorophanging bezig geweest:
![]() Op de plaats van de originele steun komt een custom uitvoering om zo toch de VWMotorsport methode toe te kunnen passen met een R32 motor in een mk2 chassis. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo ziet de steun er afgelast en afgewerkt uit: ![]() Nu met de rubbers erin en de busjes gevlakt op de freesbank. ![]() Dan is het passen en meten tot je erbij neervalt, vooral om in de hoogte weg te komen met de motorkap. Maar ook om de motor er mooi recht en waterpas in te monteren: ![]() ![]() En een artistieke closeup, ook op instagram te vinden (@herrum) :D ![]() Na het bepalen van de juiste montage positie, hoogte en hoek kan de steun gemaakt worden voor op de chassisbalk: ![]() De middelste is het meeste werk omdat er aan beide kanten een M12 bout ingedraaid moet kunnen worden en dat hij nergens mag raken. ![]() De voorste en achterste zullen gezette flenzen worden maar dat komt volgende keer. ![]() Ik heb gekozen om aan de motorzijde twee rubbers te gebruiken om zo het hogere gewicht van de 6cilinder ten opzichte van de 4cilinder op te vangen. Voor de 4cilinders wordt altijd 1 rubber gebruikt, zowel aan de bak- als de motorzijde. More soon! |
creatief motorsteun herm, en vat het niet verkeer op, maar ik vraag me af, of dit wel heel gaat blijven, en dan met het oog op het stukje koker wat op je langsdrager gelast zit, [rond de las gaat scheuren]. voor de rest gewoon weer vakwerk.
|
Quote:
Als ik het zo laat dan gaat het zeker niet goed werken maar het is nog niet af ;) Zo op de foto komen er links en rechts nog bevestigingsflenzen. ![]() Maar voor vandaag vind ik het welletjes, heb er ook nog 3 dagen carnaval op zitten :cool: |
hahaha oke dan heb ik niks gezegt, best netjes gelast, na 3 dagen carnaval haha.
|
Quote:
Thanks! :thumbup: |
Weer lekker bezig geweest zo te zien !! :D
|
Netjes! Hoe krijg je het er allemaal weer ingepropt! :D
|
Mooi werk Herm! Ben benieuwd hoe die motorsteun gaat bevallen!
|
Quote:
Jazeker! Doe mijn best :D Quote:
Dank u! Motor erin, passen en meten, motor eruit, lassen, motor erin, weer passen en meten enz enz :) Quote:
Thanks kerel, ik ook! Zal hem deze week afwerken en aan de andere zijde beginnen... |
:thumbup:
|
ziet er goed uit Herm! :thumbup:
bedoeling is deze zomer weer te rijden? |
Quote:
Quote:
Thanks heren! Dat is wel de bedoeling :thumbup: Lekker meetinkjes dit seizoen! |
Wordt weer een echt beest respect.
|
Quote:
Thanks! Update komt snel, zijn weer leuke vorderingen :D |
Te bezichtigen tijdens de open dag van het Gilde in Venlo hoorde ik Herrum. Tof hoor!
|
Quote:
That's right! Komende zondag in het Technodome van het ROC Gilde te Venlo. Pics komen vanzelf :thumbup: |
Updeetje:
![]() ![]() ![]() |
All times are GMT +1. The time now is 01:13. |