Zo weer een klein updateetje ;) zonet een Milltek uitlaatsysteem bestelt bij Ruudje van RuudsVWShop ben benieuwd.
|
Quote:
Nice! |
Hoeveel gaten in het spruitstuk ?? 6 ??
|
Vanaf kat he Fred ;)
|
Haha, ok kerel !!
|
:d
|
:d
|
Zo weer een kleine update ;)
Ff mijn armsteun bekleed met Mk6 GTI stof zodat het bij de rest past ;) En het totaal plaatje |
pookzak als volgende aan de beurt?
|
Gerard, zoals altijd weer ZEER mooi alles gedaan!
Kun je een tipje van de sluier oplichten vwb het inbouwen van die mk6 stoelen(evt met foto's)? Lijkt mij een mooie upgrade voor mijn GTI, mits het niet al te veel werk is. |
Quote:
Nee :D gaat me dan TE druk worden dash anz moet allemaal mooi matzwart blijven ;) Quote:
Dank je :thumbup: Foto's baal ik zelf altijd van naderhand want zal altijd stappen foto's maken en dan begin ik en dan is het klaar zonder foto's :D Maar stoelen is het meeste werk niet Mk5 en 6 zijn gelijk en de snelste manier is stoelframes kopen van kuipstoelen en daar kun je ze meestal opvast schroeven. Alleen dan staan ze een beetje hoger dus dat kun je dan ook alweer aanpassen. Ikzelf heb mijn eigen frames gemaakt. Achterbank is voor een Mk4 K.. :D want die is niet breder maar dieper dus komt over de rand. Dus die heb ik over de gehele breedte ingekort. Rugleuning is ook veel werk ik heb alle orginele steunen van de Mk4 eruit moeten halen zodat die mooi past. |
Zo net 20min mijn nieuwe Milltek uitlaat binnen gekregen.
Rechtstreeks vanuit de fabriek en net een paar dagen klaar je ruikt de nieuwe lassen nog Dit ivm een USA 2WD V6 uitlaat met TDI eindstukjes speciaal erop gezet ;) RUUDJE VAN RuudsVWShop bedankt maattie ;) |
zo zo lekker bling bling onder de auto :thumbup: :D
|
Mooi spul !
|
das een beste puup voor een 1.4?
|
Quote:
Gaat me meer om de sound :D je ziet het toch niet :D Misschien krijg ik er wat meer Pk's/Nm bij met mijn 1.6 ;) |
Dank je mannen ja is wel een dikke jonge :D
|
netjes!
|
Thnx Inge ;)
|
Mooi kerel, je ademt tenslotte zelf ook niet door een rietje.
|
All times are GMT +1. The time now is 19:43. |