er zijn een boel prijzen naar Fryslan gegaan!!
|
Je mag de mijne ook wel hebben hoor als je er zo nat van wordt ;)
|
6,50 ex verzendkosten :)
|
Quote:
En terecht! :rock: Ik heb mijn foto's ook op m'n Flickr pagina gezet. Hele set hier: http://www.flickr.com/photos/lennar...ith/5937320355/ McJappie!! En Gerk ook trouwens! Check: http://www.flickr.com/photos/beetle...57627070040577/ |
Quote:
wat bedoel je hiermee?? :confused: |
Nou ja, 't is leuk als je wat pakt.. maar ik zou zelf liever de loterij winnen ;)
Ronnie, dat armpje ziet er maar aarig uit op die foto.. lijkt wel gebroken :D |
ja wie het kleine niet eerd is het grote niet waard!!!
toch altijd leuk om een prijsje mee naar huis tenemen toch?? |
Owjeeeeeee Lennart mooie foto,s kerel! :D
Wij heb een super weekend gehad :thumbup: Alles was super voorelkaar!veel mooie auto's bekeken ,super lekker weer ,gezellige mensen en weer lekker gegeten en gedronken en gefeest :icon_spin :beer: dus op naar volgendjaar! En nog een prijsje gewonnen in de Hall off Fame :thumbup: |
Quote:
Quote:
|
Quote:
HALLUM OF FAME Jappie!! :D ook nog gefeliciteerd! :thumbup: Mooie foto's Lennart :cool: |
Quote:
U heeft een PM :D:D |
Quote:
we hebben een plannetje voor volgend jaar ;) |
Dankje Guido :thumbup:
Ben blij met mijn prijsje! |
Quote:
Ook heel erg dik verdient. Misschien wel de dikste wagen van volksdub voor mij. Elke keer als ik er langs liep heb ik hem even helemaal onder gekwijld :D |
Quote:
Prijs in de vorm van een paar oude aan elkaar gelaste ruitewisserhendels of Hall of Fame Flyer :D Quote:
Was beregezellig weer Siep! en erg mooi dat die mooie MkI van jou weer in de prijzen is gevallen! Ik ben blij voor je! jaja deze mensen bestaan ook nog! ;) :tongue: Daar moet op gedronken worden Siep! :giggle: :beer: binnenkort maar ff wat afspreken! |
Ik denk dat elke auto met een prijs deze wel verdiend heeft :)
|
Quote:
X2 :thumbup: Helemaal gelijk in Eibert! en ga er maar eens aan staan,de hele dag jureren! waarbij in dit geval ook nog eens IEDEREEN mee deed.,......pfff dat valt echt niet mee. :( Ik spreek uit ervaring dat het jureren op een meeting waarbij alleen mensen die ingeschreven hebben dit al erg moeilijk is!! En ja tuurlijk zijn er vaak dezelfde auto's die een prijs winnen! maar eerlijkheid is eerlijk,dat zijn vaak ook gewoon hééle mooie auto's! maar een aanmoediging's prijs,of soort van ''wisselbokaal'' is ook altijd leuk! |
Ik ben blij dat er zoveel foto's zijn van de zondag..... kwam erachter dat ik helemaal geen tijd gehad heb om een rondje te doen. Het was ook veel te leuk bij de entree!!
|
Quote:
Haha, nice. Ideaal zo!! Was een super weekend peeps, erg gezellig en vooral zondags was erg chill. Enjoy the pics :thumbup: |
Quote:
hij gooide ook niet heel ver :D |
All times are GMT +1. The time now is 04:00. |