![]() |
U heeft geen :cool: nodig ...idd :)
|
wtf?????????????????
|
goed bezig Peter :thumbup:
|
dus als t met adapters niet past kan jij uitleggen hoe t werkt met omboren???:):):)
|
Quote:
Men neme één boormasjien... :D :tongue: |
He aant werk BeetleBora!
|
jaja was wat werk maar tis gelukt :thumbup:
|
Dan kan het ook andersom :D
|
En dus naar 5 X 112..... :thumbup:
maar vertel eens? naaf eraf? hoe doe je zoiets? zal misschien voor mij een uitkomst zijn om die gullies te monteren...heb ik die adapters wel voor niets, maar ja....dat zal je altijd zien. :( |
mal laten draaien,
1x m14 3 x 3mm op steek 4x100 dus met 1 bout vastzetten en dan 3 x 3 mm voorboren en dan mal eraf en boren en tappen maar ( uit het losse handje ;) ) maar van 4x108 naar 5x112 zou je een losse mal lees 5x112 op 3mm kunnen grbruiken (wel lastiger werken maar met lijmtangen blijft ie wel zitten) |
:postpics:
|
overlappen 4x108 en 5x112 elkaar niet?
|
Quote:
ja, 1 boutgat overlapt...net als dees... |
ja, maar 4x100 en 5x100 hebben dezelfde hartafstand, 108 en 112 niet ;)
|
dat zal dan de reden zijn dat er 1 bout door de velg gaat, door de adapter heen vast zit in de naaf met een 'springbout', om dat verschil te overbruggen
|
Quote:
klopt, dus of heel goed puzzelen, of toch de adapters. aha Ed ..... :) dus met puzzelen en een springbout zou je dr moeten komen ..... :rolleyes: |
we hebben het er wel over als ik met die adapters langs kom.... :)
|
komt goed ze spreken elkaar dan :thumbup:
owja, ![]() de rechterkant van de bora deze zomer... |
Damn! :cool:
|
Vette velgen naamgenoot, maar ja, zit hem in de naam, ben ook zo'n velgen fetisch figuur, alleen jij bent toch iets van het exclusiever..... :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:55. |