Mooie wagen kerel. Ziet er heel goed uit.
Gebruik je een ladder om het dak te poetsen :D ? |
Quote:
daar zijn deze opstapjes voor ;) |
Alberto , heb je nou gewoon zo'n goede Camera ,of is deze auto nog zo mooi :eek: ?
Moet toch binnenkort maar even langswaaien om even te kijken ! |
Mooi rood is niet lelijk, zolang het maar blinkt..
Heel mooie wagen man. Gr Ronnie |
poeh..
|
Mn complimenten! hij ziet er echt als nieuw uit!
Er zit veel zwart kunstof aan je auto, en dat ziet er ook echt heel mooi zwart uit:D Mijn 1e vraag is: Hoe krijg je dat kunstof zo mooi zwart(A)? 2e vraag: Hoe houd je dat zo zwart?:P Elke keer als ik dat doe is het na een week weer grijs:( |
Quote:
Camera is van Sony , maakt leuke foto's daar niet van Maar of de kleur daar beter van word ...geen idee :redface: Heb het nu voor de 3e keer in de Meqwijbers gezet . :D en hoop dat ze nu poosje rood blijft Quote:
LY3D . mooiste kleur die ik ken......voor de spierballen :D Quote:
Ik zet het in de lijnolie . Wel een vies, vet werkje, maar blijft zeker half jaar zwart (3 maand als je door de wasstraat gaat ) |
nog een paar foto's , voor wie het leuk vind ....
de mega kofferbak kapje voor de lamp word nog vervangen wel leuk detail :) |
ding blinkt als een dolle:thumbup:
binnenkort ook maar even komen bekijken;) |
Quote:
Quote:
geen probleem Heren , druk ik de koffie wel aan :D |
erg mooi zo, en blijft een aparte verschijning zo'n country
|
Nette bak weer alberto!
|
ben helemaal niet zo'n fan van die country's maar man wat staat dat ding netjes te blinke! super :thumbup:
|
Helemaal top ! Alberto.
Wat weer een plaatje . Ik vind hem superstoer :thumbup: Het wordt nog druk in Veenwouden :D . Ik kom binnenkort ook even langs :D Deze wil ik ook even in het echt bewonderen. Maar wat voor kapje voor de lamp moet vervangen worden? Worden mijn ogen nu dan zo slecht ;) |
Quote:
Dat hoor ik wel vaker , maar als je wat verder kijkt naar z'n ding is het wel prachtig gemaakt , en dat vind ik er mooi aan . En ben nog al een liefhebber van de MK2 Mooie combinatie van dacht ik , eigenlijk is het net zo uniek als een Golf Rallye maar die is wat meer sportief utgevoerd :D Quote:
zet ik even wat meer koffie :D verstraler , op linkerkant mist een lijntje van het gaasje af is een nieuwe voor onderweg uit Duitsland :thumbup: |
Vanmiddag even bezig geweest met de country :D
Omdat de voorste remklauw vast zat , moest ik deze vervangen nu had ik nog een setje G60 remmen liggen , nu leek me dat wel leuk om die er op te knutselen Tja had de boel toch los .. :redface: wel iets verschil morgen de andere kant even doen door de last aan mijn voet :( , gaat het niet zo snel als normaal :thumbup: |
Vloeistofdichte vloer Alberto? :D
Wat een verschil zeg die remmen! |
Quote:
word hij naar verloop van tijd wel René :D |
:D @ de vloer.
Is inderdaad een best verschil! Je zit ook met kapotte ledematen niet stil zo te zien. :thumbup: Morgen vrij, dus we gaan ook maar weer eens aan de slag. :) |
netjes alberto:thumbup:
die olie op de grond is vooruitdenken, olie komt uit de grond en moet er ook weer in voor het nageslacht:D |
All times are GMT +1. The time now is 18:43. |