Quote:
Ik wilde eigenlijk met de kever.... maar na goed en verstandig denk werk, en wat zachte dwang van mijn vriendin, gaan we met de golf: |
Quote:
mooi ding, ik ben herkenbaar aan een matgrijze mk3 en een klein beetje verlaagd :D |
Das mooi!, ben zelf een aantal jaar terug met (toen) mijn matgrijze type II GTI die kant op geweest, dus die kleur bevalt mijn wel!
|
Quote:
Jep ik ga met de Rallye en als het kan kom ik naar de Rallye Meeting bij de Pyramidekogel... |
Quote:
We zitten toch gewoon samen in 1 auto... Is ook veel gezelliger... Ik zie je daar Jarno! |
Quote:
Mooi! Ben benieuwd hoeveel Rallye's er dit jaar staan! Wij staan er ook als die meeting is. Heb er zin in! :thumbup: |
Quote:
Uhmmmm........ De Shellpomp in velden Adres... Rosegger Straße 15 9220 Velden am Wörther See Altijd dik spul en altijd druk.... |
zal er ook zijn met de cabbie heb er zin :thumbup:
|
Zit nu foto's te kijken, en daarbij weer te balen dat ik er wederom niet bij ben.....
Zal en moet er volgend jaar echt weer naar toe.... |
Voor degene die er wel zijn wij rijden in een makkelijk te herkennen mk3 gti met chrome keskin's :D
|
nog een paar uurtjes en wij vertrekken hier ook... :D
|
Quote:
Goede reis! :thumbup: |
Baal zo stevig dat ik dit jaar niet naar Wörthersee kan :(
Volgend jaar hoop ik echt weer te kunnen gaan, kan ik de Vr eventjes uitlaten op de duitse snelwegen, BMWtjes en MBtjes pesten :D |
Zo,net de auto ingepakt.
Over een paar uurtjes reizen wij ook af naar DER SEE . :thumbup: Aan iedereen die nog gaat EEN GOEDE REIS. :cool: Gr Jan. |
Broerkonijn (Jorn) ik en mn neef gaan Maandag nacht die kant op! Wij gaan in mijn mercedes 280se uit 1982. Ben echt benieuwd, word de eerste keer voor ons.
|
Nog 2 nachtjes slapen en dan rijden de subdubbers ook aan richting oostenrijk. Wij gaan met 4 auto's..
Mijn Jetta: Martijns Jetta: Dennis zijn Inca: Gijs zijn Golf: |
Quote:
Wij vertrekken de 10e. En das niets te laat hoor, laten we wél zijn: het begint officieel pas woensdag. En dat geneuzel over dronken mongolen die je auto slopen...Je lacht je juist dood om die lui en je moet er gewoon voor zorgen dat je je auto niet bij je hebt als het echt mega druk is met zatlappen. Wij rijden vaak overdag ff een paar rondjes en gaan s'avonds met een paar potjes bier bij een rotonde zitten. |
Quote:
Juist gij snapt ut :thumbup: |
Zojuist gebeld voor de reisverzekering dus ik ben er helemaal klaar voor. Wij vertrekken de 11e, en zijn te herkennen aan:
|
Wij zijn er ook helemaal klaar voor de auto staat er gepoetst bij:D.
Alleen moet nog wachten tot zondag morgen:( En we gaan met dit golfje grtjs piet |
All times are GMT +1. The time now is 02:13. |