Vrij actief op vwforum en destijds ook hier aangemeld.. begin ietwat irritant te worden op het andere forum..
|
Quote:
volgens mij zijn er meerdere die dat vinden :screwy: |
:D :screwy: valt wel mee toch :D
|
pc
|
35i forum :D
|
gehoort van een paar maten uit zevenbergen
|
via google veel leuke golfjes bekeken op dit forum vorig jaareen caddy1 gekocht en als je dan een probleempje hebt en begint te googleen kom verd"md toch weer volksforum uit. ;)
vanwege een paar vragen toch maar een keertje aangemeld en een beetje mee ouwehoeren toch best gezellie hier :thumbup: ook op andere forum's gekeken maar niet echt mijn sfeertje en de info is daar moeilijk te vinden :shake: dus de keus niet zo moeilijk dacht ik. :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor jullie jongens met dit geweldige forum ;) |
verbannen van montie halal zijn forum
|
Van een kameraad heb ik gehoord van volksforum en dacht effe kijkje nemen en eigenlijk nu dagelijkse routine om of volksforum.com te bezoeken :)
|
had vorige winter een golf 1 cabrio gekocht en ik zocht een forum waar ik veel info kon vinden en veel kon kijken kwam ik hierop uit (A) kijk elke dag als ik van het werk afkom op het forum en in de avond nog wel is een paar keer ben verslaafd
SUPER FORUM |
Via mijn broertje hier terecht gekomen, hij heeft er nu nog spijt van :D
|
Ik zocht met Google naar info over een Golf II diesel, weet niet meer met welke trefwoorden, maar wel dat op de eerste pagina al drie threads van dit forum verschenen. Eerst even lezen, dan nog eens wat verder bladeren, en dan weet je het wel: dit forum is onmisbaar voor iemand als ik. :)
|
Hoe ben ik hier terecht gekomen! Uit de tijd dat een rolletje king nog 0,25 HFL moest kosten :)
|
Volgens mij ooit eens gelezen op de rug van een dinosaurus!
|
VWforum was teveel plastic fantastic aan het worden.....
Genoeg lol op gehad maar dit forum is iets volwassener. niet veel hoor maar 'iets' ... |
Vanwege de volksforum sticker op mijn achterruit
En het zoeken op Google naar oplossingen en ideeën |
door verleden. zat 10 jaar geleden op vwforum en dit is toch meer de het 'volwassen' forum, meer OEM gericht naar mijn mening,.. en respect voor stance.. tot de grond leggen.. ipv 'is toch niet mee te rijden'
|
Zelluf gevonde met goegel
Als je zoekt naar een oplossing voor je VW ellende en google spuugt dan een hele pagina met VOLKSFORUM links uit is het niet zo moeilijk Inschrijven en je vraagstellen,,,verslaafd raken gaat vanzelf |
via een maat !
|
Het werd mij tijdens een droom ingefluisterd door een naked lady met dikke tieten terwijl we samen paprika chips aan het eten waren ;)
|
All times are GMT +1. The time now is 06:03. |