Quote:
|
|
|
Quote:
Hier even een kopie van zijn eigen wagen in een ander topic......... :thumbup: Het was oem een 1.9tdi 105pk BJB ... nu een 2.0 BMM gereviseerd en klaar gemaakt en een 6bak van leon cupra D gemonteert met nog 260pk+ en 500nm hoop volgende week rond de 300pk en 540nm uit te komen. Heb hiervoor een caddy2 gereden met 220pk en wilde eigelijk een 2.0 TDI maar omdat de korte 2.0 TDI best zeldzaam is en dus ook aardig prijzig inverhouding tot een 1.9 en ook nog een roetfilter heeft heb ik toch besloten om opzoek te gaan naar een nette 1.9tdi als basis. En toch maar naar eigen smaak op te bouwen dacht dat dit voor zelfde budget kon als een 2.0 TDI kopen... Dit was dus niet het geval. Als je 1 maal begint is het eind zoek Same old Same. Vindt die oem 105pk,s trouwens erg traag en de versnellingsbak tekort dit viel me echt zwaar tegen. Dus vandaar de ombouw naar 2.0 8v en deze dan maar gelijk weer onderhanden genomen kon het weer niet laten. Motoren ogen trouwens bijna hetzelfde drijfstangen dikker en zuigers groter ook lagere cr 2.0 1:18,5 en 1.9 1:19 Ook de krukas oogt iets sterker kop is het zelfde. Motor hebben we zelf klaar gemaakt ook kop bewerkt ect ect Johan (VVT) verzorgt de afstelling heb hier ook mijn verstuivers/nokkenas vandaan. Ben erg over die jongens te spreken erg goede service voor hele scherpe prijs Echt een aanraadde. Was eerst standaard....... nu: touran neus met oem bi-xenon dichte rail van schuifdeur rode achterlichten touran spiegels (nog even aanpassen op de deur ) r32 remmen r32 multi funktioneel stuur r32 teller r32 schaalstoelen verlaagd met een set van sjaak ( rijdt voor normaal gebruik prima ) twijfel echter nog aan mijn velgen had eerst 20" s-line,s maar nu 20" bentley mulliners denk dat ik de S-line,s net zo mooi vind ben nog van plan om mijn climatic omtebouwen naar climatronic ook gelijk standkachel en touran dashboard/deurpaneelen is iets netter dan harde plastic van caddy |
ik zag dat je dit beest te koop hebt staan. super super auto!!!
succes met de verkoop mvg sjaak |
Is een super caddy.......... :rolleyes:
|
Quote:
Woeeiii. Ik ben niet van de 'gemaakte' ratjes, maar dit is wel wat anders zeg. Erg mooi én omkeerbaar want de de koets zelf is er niet voor vernaggeld. Wie heeft er meer van. Google lever alleen dit plaatje op. |
Quote:
heb ergens de hele build tread gezien, van hoe en wat met het spuiten enzo, vortex geloof ik. Werd gespoten in soort van oud kraakpand ofzoiets... Ik ga ff zoeken :P |
|
Quote:
tadaa :thumbup: http://www.youtube.com/watch?v=_5Rvx8hVhKo |
uhuh!!!!
Staat me weer helemaal bij opeens :D De muziek LOL!!! Maar de knul heeft skills!! |
Cool filmpje, maar natuurlijk niet even een paar beelden rondom van het eindproduct :(
|
Quote:
dat zeg ik :) :D |
Let op de "achterklep", is een spandoek met fotoprint :thumbup: (lijkt iig zo toch?) |
Ah die had ik eerder gezien, toen was ik niet zo onder de indruk geloof ik. Maar nu ik hem in vol ornaat heb gezien....
|
|
Nu begin ik weer te twijfelen om ook mijn grote spiegels er weer op te zetten :cool:
|
vet en caddy :screwy: |
|
|
All times are GMT +1. The time now is 04:51. |