afgelopen week de 4 alu dichtringen en 2x2" buitenringen voor de e30's uit Duitsland binnen gekregen. Meteen maar even geschuurd en gepolijst, dan is dat ook weer klaar. In principe heb ik eindelijk die hele set compleet. Heeft wat gekost en een tijd geduurd, maar dan heb je ook wat:
vooras: 13" - 7,5j - 175-50/13 - incl 5 mm spoorverbreder vallen ze 5 mm binnen de kassen achteras: 13" - 8,5j - 175-50/13 - zonder spoorverbreders loopt ie gelijk aan de kassen Ik moet de harten vooraan nog een beetje aanpassen om ruimte te maken voor de ventielen, komt binnenkort. wat plaatjes: voor en na het polijsten zonder spoorverbreder vooraan voor en achter naast elkaar: 5,5 inch binnenringen en respectievelijk 3 inch en 2 inch buitenringen |
die e30`ers komen denk ik wel super te staan onder de rocco, aangezien dat de th`s al super stonden
|
Echt mooi, Sander!
|
Nice :)
|
ik vind het maar rare hoepels......... ;)
het heel ff geduurd idd maar het ziet er wel super uit !! gr. Martijn |
:hitit:
wauw, ongelofelijk mooi |
De perfecte velgen voor een scirocco 1 :thumbup:
Heel erg mooi! |
Echt mooi Sander. :thumbup:
En hoe ben je gevaren met de zoektocht naar interieur onderdelen ? |
Dat wordt een super plaatje..
|
Quote:
ik ben gisteren bij iemand hier in de buurt wezen kijken, maar die had alleen verzaagde (luidsprekers) deurpanelen. Ben uiteindelijk met alleen een ruitenwisserarm huiswaarts gegaan. Heb me wel de ogen uitgekeken. Deze man had een circuit scirocco mk1 met een bergcup setje, 1600cc met ITB's. Ook had ie een '55er ovaalkever staan in absurd goede staat waar al 15 jaar geen kenteken meer op zit. Ook stond er nog een mooie originele Lancia Delta HF Integrale 16v met 220 pk en 4wd. Die staat te koop voor een mooie prijs vind ik persoonlijk, dus bij interesse doe me even een pb. Uiteindelijk dus weinig gekocht, maar meer dan anderhalf uur mn ogen uitgekeken. Ik heb foto's gemaakt, die plaats ik morgen! Verder bedankt voor alle leuke reacties! |
de beste man had trouwens ook nog een kugelfischer injectie systeem voor een type 4 luchtgekoeld blok liggen met 48mm gasklephuizen etc. Een complete set, dus wie een snelle kever wil bouwen doet maar even een pb'tje. Ook had hij nog een kugelfischer systeem liggen voor een 1600 blok, maar daar zal ik eerst zelf eens achteraan. Mocht dit op niks uitlopen, dan laat ik het weten.
|
Quote:
Erg handig zo'n ouwe kapperssalon of niet dan ;) Mooi plekje heeftie daar hè :) |
niet normaal, wat een ruimte (en wat een materiaal!!!). is dat kugelfischer systeem niks voor jou gerk?
|
Dus even naar Noardburgum geweest? :D We hebben ons ogen daar al eens uitgekeken, of niet Gerk ;)
|
zijn mooi geworden de velgen... wordt wel wat
|
netjes idd :thumbup:
rocco's ruleren. |
Quote:
Neeehhhh, ik blijf mooi met de type 1-motor rondtuffen :) Quote:
Ckers!! Je komt er ook zo moeilijk weer weg :D |
zoals beloofd, hierbij de foto's
|
Heeft ie de Ford Ranchero daar niet meer staan??(waar de lancia staat)
|
nee, de ranchero staat bij zn broer geloof ik.
|
All times are GMT +1. The time now is 07:58. |