Damn! Wat staat dat dik die rode bbsen :thumbup:
|
Quote:
lekker he :D |
doe je aan muay thai ron?
|
nee niet dat ik weet nee?!
|
Nu snap ik hem kerel
je doelde op een foto op de vorige pagina is sportschool van een maat van me ken je je lekker uitleven :thumbup: |
Moeten we daar ook maar eens heen te trainen ,misschien is het wat :D
|
Quote:
Zolder verbouwen tot slaapkamer/Opslag ;) |
ja klopt wel een beetje ja de enne helft opslag en en de andere slaapkamer....
|
Van het weekend een nieuwe uitlaat besleld voor de vr
die er nu onder zit is nog de originele van de g60 motor en was al aardig aan vervanging toe. dus om me heen aan het kijken gegaan en gehoord natuurlijk want ja het oor wil ook wat :thumbup: ben op een Simons systeem gekomen en die dan ook maar besteld het is een groep A geworden van met rechte eindpijp wil er maby een imi hartmann eindstuk op laten lassen gaan er natuurlijk weer beelden van laten kieken ja tot dan mvg ron |
Nice Ron gaat goed klinken.
Vraagje wat kost die Simons kompleet ongeveer? |
bolku heeft ze voor 275,00 liggen en eindstuk was volgens mij 55,00
|
is wel een gewoon stalen 1 hoor die overleefd mij ook wel hahah
|
Ja ik zat te denken voor de Mk4 daarom ;)
|
Euuhhhhh zijn hier ook nog een update's en de bijbehorende foto's????
:-) ;-) |
oke oke
W en ik moesten eerst nog even te trainen jonge de uitlaat zit eronder en ben er tevreden over past perfect en hoor geweldig, niet te mal maar gewoon mooi vr6 geluid de uitlaat werd geleverd vanaf kat maar die heb ik er ook onderweg gehaald (hoefde niet voor de apk dus weg) ben bij ferwerda in dokkum om nog een stukje buis van 63mm geweest en daar kwam ik op vrachtwagen pijp hahaha maar ja wel de goeie maat dus mee genomen. er zat al een spaghetti onder en heb de flex-flens daar weer van gebuikt, ook hebben we de lamda sonde er weer netjes in gelast ook zodat hij er weer uit kan als hij stuk is.' JAMMER GENOEG waren we zo enthousiast bezig dat ik geen foto's heb gemaakt...... die gaan er nog komen want wil nog meer van onder de auto doen. mvg Ron |
Vandaag had ik lekker vrij en moest even weg maar de vrouw had de bora mee dus moest de golf er maar uit het regende maar ja moet ie over kunnen.
de uitlaat komt steeds meer los het geluid is nu waar hij wezen moet. het is alleen geen porum om met deze wielen te rijden ik zeg nu maar weer een dikke laag zon zodat de bbsen er weer onder kunnen en weer lekker kennen te toeren en naar meetings gaan. |
Ik wil 1 deze dagen weer met de golf gaan beginnen voor de zomer.
hij komt op bokjes te staan rondom en wil ik alle remmen na gaan kijken en denk voor de schijven en blokken te gaan vervangen. Voor schijven heb ik zimmermann 280mm int hoofd (voorbeeld foto) Voor remblokken wil ik redstuff gaan gebruiken (voorbeeld foto) Ik wil de auto ook nog 1cm verlagen denk dat de wielen nog net wat mooier uitkomen achter komen er 5mm spacers tussen voor het lekkere brede kont effect..... verder alles even inspuiten met onderbody coating en dan de wielen er weer onder. Al even met Wytze in gesprek geweest die zal deze zomer even wat plekjes bij werken en hij gaat een dagje naar de uitduiker (zonder spuiten) verder denk ik toch maar eens dat er muziek in moet gaan komen maar dat weet ik nog niet zeker ;) zal de komende tijd wel weer wat verslag en fotos uitbrengen, als ik tijd heb :shake: de crossauto moet ook weer klaar voor dit jaar :cool: mvg ron |
Quote:
nu gaat het goed komen :thumbup: |
hahah hij zei wel dat ik zelf ook moest helpen dus dan word het alweer anders hahaahh
|
Zou vandaag de 19inch wielen onder de bora gooien maar regende vanmorgen dus geen zin in gehad.
Ik had nog een 16cm combo setje liggen van magnat die wou ik wel in de golf hebben alleen zitten daar origineel 13cm boxen in...... maar ja ik ben een prutser en heb de deurbakjes zo verbouwd van binnen dat de 16cm er mooi in passen en je ziet het van buiten niet mooi origineel ik heb de tweeter in de dashboard boxplekje gemaakt en de filter onder het dash weg gewerkt, toen maar een oude radio op gezocht (er zat nog steeds geen radio in zolang ik hem heb..) en het speelt mooi moet ik zeggen. Wytze kwam me net ophalen voor fitness en die even laten horen hij zei een goeie radio ervoor een woofer en versterker erop en klaar, het moet leuk klinken maar niet te zien zijn vind ik. Ik was sneller klaar dan ik had gedacht en wou de bbs wielen er wel weer onder hebben dus de auto omhoog gezet, ik zou de remdelen vervangen voor maar heb eens goed alles bekeken maar er markeerde erg weinig aan :confused: de schijven waren 20mm die zijn volgens mij nieuw 22mm en de blokken leken ook nog haast nieuw en ja dan is de keuze gauw gemaakt dat scheeld met weer 220euro toch :thumbup: Heb de schroefset voor 5mm lager gezet maar hij kan nog wel lager denk ik, voor nog een 1cm en achter ook een 1cm moet nog even kijken. heb er nu wel weer zin in met deze wielen hahaha |
All times are GMT +1. The time now is 14:08. |