![]() |
Ben wel aanwezig. maar zonder golf.. helaas.. mijn golf zal nooit meer op een meeting komen..alleen de losse onderdelen :tongue:
|
Quote:
:screwy: Dan maar in de T2! De bus is bijna klaaaaaaar!! |
Quote:
Wat hebbie ermee gedaan dan?? Boem is ho? |
Verwachting komende 5 dagen
donderdag 31 mei tot en met maandag 04 juni 2007 Aanvankelijk kans op enkele buien. Vanaf het weekeinde rustig en ook warmer zomerweer met gedurende de nacht kans op mist. Zondag Zonneschijn (%) 60 Neerslagkans (%) 30 Neerslaghoeveelheid (mm) 0-1 Minimumtemperatuur (°C) 11/13 Middagtemperatuur (°C) 20/24 BRON: WWW.KNMI.NL |
We hebben het afgelopen weekend wel gezien dat ze vandaag de dag het weer gewoonweg niet meer goed kunnen voorspellen... dus ik zeg gewoon afwachten :)
|
Quote:
Geen boem ofzo. hij gaat gewoon weg. wil wat anders.. wel weer een golf natuurlijk :D En misschien neem ik de campert wel mee |
Ik zal even bij wytze kijken, even auto meeting klaar maken :D
|
Quote:
:thumbup: |
Hier nog het artikel van de Zaailand krant, zou richard niet een pdf plaatsen?? :tongue: :tongue:
![]() |
Ik ga hier waarschijnlijk niet bij zijn...:rolleyes:
Denk richting Charly's..vind het wel heel erg jammer eerlijk gezegt..maargoed men moet keuzes maken die soms wel heeeeeeeeeel erg moelijk zijn :( pfff..en als ik heel eerlijk ben, ben ik er nog niet helemaal 100% zeker van :D Wie weet kom ik toch nog, maar ga er maar niet vanuit.. |
Quote:
Jammer, gewoon naar burgum toe ;) . Anders zul je heel wat missen |
Het wordt mooi weer zondag, dus maar hopen dat de cabbie af is. Anders wordt het de gti, maar we komen zeker!
|
als het goed is word de caddy morgen afgemeld voor de apk, kom nu net de garage uit, hed heelveel elende gehad met de remmerij maar dat is nu opgelost.
maar nu moet ik voor zondag de hele caddy nog poetsen van binnen tot buiten, andere velgen plaatsen, verlagen, andere achterlichten en nog wat kleine dingetjes. maar ik hoef de golf niet meer te wassen en zo want die heeft een boem is ho ervaring gehad, ongeveer 45min nadat ik benji tegen kwam in de campert :mad: :redface: dit is hem dan: |
Quote:
Zonde van de golf :( , zag er heel goed uit !!! |
![]() 30 graden, windstil? Of grondvorst windkracht 5? Wie zal het zeggen:D |
Zondag gaat nog wel, maar das te laat... Buiten poetsen word niks zo... :mad:
|
Quote:
Misschien dat het weer nog een beetje beter word vandaag ,ik ben gister meteen nadat je wegging op bed gegaan ,en ben meteen in slaap gevallen .... :( Hopen dat ik me vandaag weer wat beter voel ,was gister echt goed ziek ! |
Quote:
Ja minne zaak man! Heeft de slaap geholpen? Het weer geeft iig mogelijkheid om misschien nog wat leuke accesoires te zoeken... |
Hoop echt dat ik het haal :(
|
Jongens helaas ik wou graag komen maar ik krijg net te horen dat ik moet werken in onze café jammer maar helaas..
wel moet ik zeggen 10juni ben ik er wel bij in Asten misschien zien we ons daar wel dan.. gr polo-power,. |
All times are GMT +1. The time now is 23:48. |